Középvállalatok a célkeresztben

Praktikus tanácsokat kaptak a HunSider szervezésében azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését.

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A HunSider amerikai nagyvárosokban megrendezett és március 1-vel véget érő szeminárium sorozatán neves magyar gazdasági szakemberek adtak praktikus tanácsokat azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését. A New York, Houston és San Francisco városait érintő körút elsődleges célja az volt, hogy a delegáció tagjai - köztük László Csaba, korábbi pénzügyminiszter és Garamhegyi Ábel, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium külgazdasági helyettes államtitkára - felhívják az amerikai középvállalatok vezetőinek figyelmét a Magyarország nyújtotta üzleti lehetőségekre. A szemináriumok mindhárom városban sikeresen és nagy érdeklődés mellett zajlottak, olyan helyi partnerek támogatásával, mint a magyar főkonzulátus, a New York-i Kereskedelmi Kamara, a Greater Houston Partnership és a Bankers Club.

Az előadások fókuszában olyan gyakorlati kérdések álltak, mint hogy milyen a magyar fogyasztó, hol és milyen kondíciókkal érdemes irodát nyitni Magyarországon, milyenek a fizetési elvárások az egyes szektorokban? A szeminárium témái magukban foglalták mind az adózási szempontokat, a kockázatkezelést érintő kérdéseket, a magyar fogyasztói, munkaerő- és ingatlanpiacot, valamint a banki és marketing területek aktuális kérdéseit. 

A HunSider programot GKM és az ITD Hungary - a magyarországi befektetések elősegítése érdekében - teljes hálózatával támogatja. Mióta 2004-ben elindult a program az üzleti szeminárium nyolc európai városban került megrendezésre. Ebben az évben a program célja, hogy amerikai középvállalkozások számára is hasznos információkkal szolgáljon a magyar piaccal és üzleti környezettel kapcsolatban. A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség tavaly ősszel indított útjára a HunSider rendezvénysorozatot, mely a magyar piacra igyekvő, 50-250 főt foglalkoztató középvállalatokat célozza meg. A kezdeményezés hazánknak növekvő külföldi tőkebefektetést és új munkahelyeket ígér.

Véleményvezér

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.
Ömlik az uniós pénz Lengyelországba

Ömlik az uniós pénz Lengyelországba 

Húznak el tőlünk a lengyelek, de nagyon.
Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten

Közeli nagyvárosok, ahol másfélszer többet kereshetsz, mint Budapesten 

Van-e még lejjebb, vagy már a gödör fenekén vagyunk?
Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt

Magyar Péter kiosztotta Orbán Viktort a nyugdíjasok helyzete miatt  

A miniszterelnök magára hagyta a magyar idős embereket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo