Középvállalatok a célkeresztben

Praktikus tanácsokat kaptak a HunSider szervezésében azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A HunSider amerikai nagyvárosokban megrendezett és március 1-vel véget érő szeminárium sorozatán neves magyar gazdasági szakemberek adtak praktikus tanácsokat azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését. A New York, Houston és San Francisco városait érintő körút elsődleges célja az volt, hogy a delegáció tagjai - köztük László Csaba, korábbi pénzügyminiszter és Garamhegyi Ábel, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium külgazdasági helyettes államtitkára - felhívják az amerikai középvállalatok vezetőinek figyelmét a Magyarország nyújtotta üzleti lehetőségekre. A szemináriumok mindhárom városban sikeresen és nagy érdeklődés mellett zajlottak, olyan helyi partnerek támogatásával, mint a magyar főkonzulátus, a New York-i Kereskedelmi Kamara, a Greater Houston Partnership és a Bankers Club.

Az előadások fókuszában olyan gyakorlati kérdések álltak, mint hogy milyen a magyar fogyasztó, hol és milyen kondíciókkal érdemes irodát nyitni Magyarországon, milyenek a fizetési elvárások az egyes szektorokban? A szeminárium témái magukban foglalták mind az adózási szempontokat, a kockázatkezelést érintő kérdéseket, a magyar fogyasztói, munkaerő- és ingatlanpiacot, valamint a banki és marketing területek aktuális kérdéseit. 

A HunSider programot GKM és az ITD Hungary - a magyarországi befektetések elősegítése érdekében - teljes hálózatával támogatja. Mióta 2004-ben elindult a program az üzleti szeminárium nyolc európai városban került megrendezésre. Ebben az évben a program célja, hogy amerikai középvállalkozások számára is hasznos információkkal szolgáljon a magyar piaccal és üzleti környezettel kapcsolatban. A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség tavaly ősszel indított útjára a HunSider rendezvénysorozatot, mely a magyar piacra igyekvő, 50-250 főt foglalkoztató középvállalatokat célozza meg. A kezdeményezés hazánknak növekvő külföldi tőkebefektetést és új munkahelyeket ígér.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo