Középvállalatok a célkeresztben

Praktikus tanácsokat kaptak a HunSider szervezésében azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A HunSider amerikai nagyvárosokban megrendezett és március 1-vel véget érő szeminárium sorozatán neves magyar gazdasági szakemberek adtak praktikus tanácsokat azoknak az amerikai üzletembereknek, akik fontolgatják cégük magyarországi piacra lépését. A New York, Houston és San Francisco városait érintő körút elsődleges célja az volt, hogy a delegáció tagjai - köztük László Csaba, korábbi pénzügyminiszter és Garamhegyi Ábel, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium külgazdasági helyettes államtitkára - felhívják az amerikai középvállalatok vezetőinek figyelmét a Magyarország nyújtotta üzleti lehetőségekre. A szemináriumok mindhárom városban sikeresen és nagy érdeklődés mellett zajlottak, olyan helyi partnerek támogatásával, mint a magyar főkonzulátus, a New York-i Kereskedelmi Kamara, a Greater Houston Partnership és a Bankers Club.

Az előadások fókuszában olyan gyakorlati kérdések álltak, mint hogy milyen a magyar fogyasztó, hol és milyen kondíciókkal érdemes irodát nyitni Magyarországon, milyenek a fizetési elvárások az egyes szektorokban? A szeminárium témái magukban foglalták mind az adózási szempontokat, a kockázatkezelést érintő kérdéseket, a magyar fogyasztói, munkaerő- és ingatlanpiacot, valamint a banki és marketing területek aktuális kérdéseit. 

A HunSider programot GKM és az ITD Hungary - a magyarországi befektetések elősegítése érdekében - teljes hálózatával támogatja. Mióta 2004-ben elindult a program az üzleti szeminárium nyolc európai városban került megrendezésre. Ebben az évben a program célja, hogy amerikai középvállalkozások számára is hasznos információkkal szolgáljon a magyar piaccal és üzleti környezettel kapcsolatban. A McCann Erickson Budapest Reklámügynökség tavaly ősszel indított útjára a HunSider rendezvénysorozatot, mely a magyar piacra igyekvő, 50-250 főt foglalkoztató középvállalatokat célozza meg. A kezdeményezés hazánknak növekvő külföldi tőkebefektetést és új munkahelyeket ígér.

Véleményvezér

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo