„A sportturizmus az egyik leggyorsabban növekvő turisztikai szegmens. Az olyan nagyszabású sportesemények, mint amilyen a Magyar Nagydíj, az Európa-Liga döntő vagy az augusztusi Atlétikai Világbajnokság, nem csak katalizátorai a hazai turizmusnak, jelentős országimázs-formáló erővel is bírnak. Gondoljunk csak a világhírű, a közösségi médiában nagyszámú követővel rendelkező versenyzőkre, vagy a hozzánk látogató számtalan szurkolóra, akik egy ilyen alkalom után mind jó hírét viszik Magyarországnak. Megosztásaikkal mind személyesen mondják el, milyen élményekkel teli, biztonságos úti cél is hazánk. Mindemellett pedig később nagyobb eséllyel térnek vissza családjuk, barátaik körében, hogy immár nem szurkolóként, hanem turistaként fedezzék fel hazánkat" – emelte ki Suhajda-Molnár Anikó, az MTÜ turizmus stratégiai megvalósításért felelős vezérigazgató-helyettese a Magyar Nagydíj kapcsán.