Imádják az Uber-t a világban

A vállalat bevétele 13,47 milliárd dollár volt az idei harmadik negyedévben, ami 19 százalékos emelkedést jelent az előző év azonos időszakához képest, és meghaladta az elemzők által várt 13,26 milliárd dollárt.

A tisztított EBITDA az előző évhez képest 33 százalékkal, 2,3 milliárd dollárra emelkedett, az egy részvényre jutó nyereség pedig 159 százalékkal volt magasabb. Igaz, utóbbi tartalmazza egy 4,9 milliárd dolláros adózási technikai tétel pozitív hatását, valamint az Uber részvénybefektetéseinek újraértékeléséből származó 1,5 milliárd dolláros nyereséget.

Gyors, olcsó, egyszerű
Gyors, olcsó, egyszerű
Fotó: Uber
Az Uber foglalásai 21 százalékkal, 49,74 milliárd dollárra nőttek, meghaladva a 49,02 milliárd dolláros becsléseket. A foglalások tartalmazzák a felszámított viteldíjakat, valamint az ételszállítások és egyéb szolgáltatások díjait. Az Uberen keresztül lebonyolított utazások száma 22 százalékkal, 3,5 milliárdra nőtt.

Az Uber növekedése a harmadik negyedévben felgyorsult, ami a vállalat történetének egyik legnagyobb utazási volumen-növekedését jelenti – kommentálta a jelentést Dara Khosrowshahi, az Uber vezérigazgatója.

A pozitív hírek mellett csak a vállalat EBITDA-előrejelzése rontott kissé az összképen, ugyanis a vezetőség által közzétett 2,46 milliárd dolláros várakozás minimálisan elmarad az elemzők 2,49 milliárdos becslésétől. (Erstemarket)

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo