Így tűntek el a turisták az országból

A belföldi turisták vendégéjszakáinak száma is csökkent, de az csak 2,1 százalékkal.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Augusztusban a koronavírus-járvány hatására a külföldi vendégek által a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött éjszakák száma 71,3 százalékkal esett vissza az előző év azonos időszakához képest, a belföldi vendégek által eltöltött éjszakáké 2,1 százalékkal csökkent, míg az előző hónapban 18,1 százalékos volt a lemaradás. A szálláshelyek forgalma együttesen 33,2 százalékkal maradt el a tavaly augusztusitól - jelentette szerdán a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).

Az összes vendégéjszaka 81 százalékát a belföldi vendégek töltötték el.

A kereskedelmi szálláshelyek folyó áron számolt összes bruttó árbevétele 32,6 százalékkal volt kevesebb az egy évvel korábbinál, 46,719 milliárd forintot tett ki, amiből a szállásdíjbevétel 35,7 százalékkal 28,957 milliárd forintra esett.

A belföldivendég-forgalom júniusban kezdődött előző hónaphoz viszonyított dinamikus növekedése augusztusban is folytatódott - fűzte hozzá a KSH.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo