Ide szeretnek most utazni a magyarok

Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az utasbiztosítást kötők körében novemberben. A többség várost nézni utazott 3-4 napra, és bár a síszezon már elkezdődött, még mindig a tengerparti nyaralások voltak a népszerűbbek.

A Bank360.hu utasbiztosítás kalkulátorával kötött szerződések adatai alapján novemberben már Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél a magyarok körében, utána szorosan Olaszország következett a sorban. Míg nyáron a kötések jelentős része tengerparti országokba szólt, novemberben várost nézni mentek a legtöbben. Ausztriába a biztosítást kötők 12 százaléka ment, Olaszországba pedig 11 százalékuk, míg 8 százalék Spanyolországba utazott. Emellett az Egyesült Királyság, Németország, Csehország és Lengyelország is népszerűek voltak az utazók körében. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Amerikai Egyesült Államok volt. 

A többség várost néz, autóval egyre kevesebben utaznak

A novemberben biztosítást kötők többsége repülővel indult útnak (65 százalék), míg az autót az utazók 17 százaléka választotta. Ezzel tovább tolódott az arány a repülős utak irányába. Az már szeptemberben is látszott, hogy a nyári autós dominancia elkezdett visszaesni, köszönhetően annak, hogy már nem a horvát tengerpartra utazott a biztosítást kötők többsége. A fennmaradó 18 százalék vonattal, busszal, motorral vagy egyéb járművel vágott neki az utazásnak.

Leraktuk az autót (Fotó: Pixabay)
Leraktuk az autót (Fotó: Pixabay)

Novemberben a városnézés volt a legnépszerűbb program, csaknem a biztosítást kötők kétharmada (65 százalék) utazott ezzel a céllal. 19 százalék üzleti útra vagy egyéb céllal ment külföldre, az utazók 15 százaléka pedig novemberben is tengerparti célpontot keresett fel. Bár a síszezon már tart, a síelők aránya egyelőre alacsony a biztosítást kötők körében. 

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.
Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort

Hadházy Ákos megtalálta Orbán Viktort 

Reméljük lesz indiai szelfi is.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo