Ide szeretnek most utazni a magyarok

Ausztria és Olaszország volt a legnépszerűbb úti cél az utasbiztosítást kötők körében novemberben. A többség várost nézni utazott 3-4 napra, és bár a síszezon már elkezdődött, még mindig a tengerparti nyaralások voltak a népszerűbbek.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Bank360.hu utasbiztosítás kalkulátorával kötött szerződések adatai alapján novemberben már Ausztria volt a legnépszerűbb úti cél a magyarok körében, utána szorosan Olaszország következett a sorban. Míg nyáron a kötések jelentős része tengerparti országokba szólt, novemberben várost nézni mentek a legtöbben. Ausztriába a biztosítást kötők 12 százaléka ment, Olaszországba pedig 11 százalékuk, míg 8 százalék Spanyolországba utazott. Emellett az Egyesült Királyság, Németország, Csehország és Lengyelország is népszerűek voltak az utazók körében. A legnépszerűbb nem európai úti cél az Amerikai Egyesült Államok volt. 

A többség várost néz, autóval egyre kevesebben utaznak

A novemberben biztosítást kötők többsége repülővel indult útnak (65 százalék), míg az autót az utazók 17 százaléka választotta. Ezzel tovább tolódott az arány a repülős utak irányába. Az már szeptemberben is látszott, hogy a nyári autós dominancia elkezdett visszaesni, köszönhetően annak, hogy már nem a horvát tengerpartra utazott a biztosítást kötők többsége. A fennmaradó 18 százalék vonattal, busszal, motorral vagy egyéb járművel vágott neki az utazásnak.

Leraktuk az autót (Fotó: Pixabay)
Leraktuk az autót (Fotó: Pixabay)

Novemberben a városnézés volt a legnépszerűbb program, csaknem a biztosítást kötők kétharmada (65 százalék) utazott ezzel a céllal. 19 százalék üzleti útra vagy egyéb céllal ment külföldre, az utazók 15 százaléka pedig novemberben is tengerparti célpontot keresett fel. Bár a síszezon már tart, a síelők aránya egyelőre alacsony a biztosítást kötők körében. 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo