Hogyan használják a kkv-k a mesterséges intelligenciát?

Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben lehet nagy segítségükre a mesterséges intelligencia, ami felgyorsíthatja és egyszerűsítheti a marketinganyagok készítését.

A K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program idén azzal a céllal indított országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-kat abban, hogy tudatosabban működjenek és az idei évben a növekedésre, vevőszerzésre fókuszáljanak, akár önállóan, akár egy másik vállalkozással kialakított partneri kapcsolat, kollaboráció által.

A győri rendezvény egyik fő témája az volt, hogy milyen új trendek láthatók a vállalkozások marketing tevékenységében, különösen a közösségi média tartalmak szempontjából.

A K&H üzlet ide előadása
A K&H üzlet ide előadása
Fotó: K&H

„Az elmúlt egy évben még inkább fókuszba kerültek a rövid, maximum 1,5 perces videók a közösségi média marketingben. Ez a kisebb vállalkozásoknak óriási kihívást okoz, hiszen a korábbi, akár plusz költség nélkül elkészíthető képes tartalmakkal ellentétben, videónként több tízezer forintos költségről beszélünk, nem is szólva arról, hogy az elkészítés jóval több közreműködőt – például szereplőt, vágót – és eszközt igényelhet” – mondta el Mándó Milán, a Minner.hu ügyvezetője.

Mesterséges intelligencia bevonása a kkv-marketingbe

Az új tartalmakhoz persze új eszközök is rendelkezésre állnak, hiszen itt az AI, amit az élelmesebb magyar vállalkozások már el is kezdtek használni posztok gyártásához, a szövegötletek és a vizuális tartalmak generálásra is. Van azonban még hova fejlődni, hiszen a hazai cégek még így is le vannak maradva a marketing és a kommunikációs tevékenység intenzitásában.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo