Hogyan használják a kkv-k a mesterséges intelligenciát?

Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben lehet nagy segítségükre a mesterséges intelligencia, ami felgyorsíthatja és egyszerűsítheti a marketinganyagok készítését.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program idén azzal a céllal indított országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-kat abban, hogy tudatosabban működjenek és az idei évben a növekedésre, vevőszerzésre fókuszáljanak, akár önállóan, akár egy másik vállalkozással kialakított partneri kapcsolat, kollaboráció által.

A győri rendezvény egyik fő témája az volt, hogy milyen új trendek láthatók a vállalkozások marketing tevékenységében, különösen a közösségi média tartalmak szempontjából.

A K&H üzlet ide előadása
A K&H üzlet ide előadása
Fotó: K&H

„Az elmúlt egy évben még inkább fókuszba kerültek a rövid, maximum 1,5 perces videók a közösségi média marketingben. Ez a kisebb vállalkozásoknak óriási kihívást okoz, hiszen a korábbi, akár plusz költség nélkül elkészíthető képes tartalmakkal ellentétben, videónként több tízezer forintos költségről beszélünk, nem is szólva arról, hogy az elkészítés jóval több közreműködőt – például szereplőt, vágót – és eszközt igényelhet” – mondta el Mándó Milán, a Minner.hu ügyvezetője.

Mesterséges intelligencia bevonása a kkv-marketingbe

Az új tartalmakhoz persze új eszközök is rendelkezésre állnak, hiszen itt az AI, amit az élelmesebb magyar vállalkozások már el is kezdtek használni posztok gyártásához, a szövegötletek és a vizuális tartalmak generálásra is. Van azonban még hova fejlődni, hiszen a hazai cégek még így is le vannak maradva a marketing és a kommunikációs tevékenység intenzitásában.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo