A dél-koreai autógyártó 2023-ban elérte a 2,13 millió dolláros egy alkalmazottra jutó bevételt. A cég 34 178 dolgozója összesen 72,67 milliárd dollár bevételt termelt tavaly. Ez a hatékonyság éles ellentétben áll a lista utolsójával, a Ford Otosannal. A Ford Motor Company és a Koç Holding tulajdonában lévő, törökországi székhelyű cég alkalmazottanként mindössze 580 000 dollárt termelt, annak ellenére, hogy jelentős, 12,26 milliárd dolláros bevétele van.
A Ferrari jelenléte a legfelső szinten, alkalmazottonként 1,18 millió dollárral, egy másik stratégiát támaszt alá, ahol az alacsonyabb volumenű, magas haszonkulcsú luxusjárművek jelentős bevételt eredményeznek alkalmazottanként.
A nagyobb autógyártók közül a BMW és a General Motors található még előkelő helyen alkalmazottanként 1,07 millió dollárral, illetve 1,02 millió dollárral. E két cég termelési hatékonysága a jelentős alkalmazotti bázis munkáját alakítja át erőteljes bevételi forrássá.
A Tesla úttörő technológiája ellenére dolgozónként mindössze 740 000 dollár bevételt könyvelt el, ami megegyezik az Aston Martin és a török Tofaş Tür bevételével. A Tesla előtt egy másik elektromos autógyártó, a svéd Polestar 1,12 millió dollárt ért el, amivel a negyedik helyet szerezte meg a rangsorban.
Összefoglalva a hatékonyság nem csak a munkaerő mennyiségén vagy a márka imázsán múlik, hanem az emberi erőforrások jól megtervezett felhasználásán is.