A rendszer innovativitása jelentős előnyt nyújt a diákokat foglalkoztató szolgáltatónak is. A platform gyorsabbá és rugalmasabbá teszi munkafolyamataikat, legyen szó szerződéskötésről, vagy a diákok bérszámfejtéséről, amely utóbbiba nem csúszhat hiba, hiszen a kitöltött jelenléti ívek alapján automatikussá válik a bérszámfejtés és az elszámolás is. A felület komplex kialakításnak köszönhetően több ideje jut a kollégáknak az értékteremtő munkára, míg az ismétlődő, adminisztratív folyamatok csökkenek – a korábbi időigényes adatbeviteli munka tulajdonképpen egyszerű adatellenőrzéssé válik.
„A WHC szövetkezeti szolgáltatásainak egyik kiemelt, és egyre növekvő ágazata a diákmunka-közvetítés, a „DEasy” bevezetése pedig tovább erősíti piaci pozíciónkat ezen a területen. A mai felgyorsult világban, amikor szinte már mindent tudunk telefonunkon intézni, a csekkbefizetéstől kezdve lakásunk hőmérsékletének beállításáig, az új platform hiánypótló a diákok és szüleik számára, nem beszélve arról, hogy biztonságosabb és átláthatóbb megoldást kínál, mint az eddigi vegyes – papíralapú és elektronikus – rendszerek” – mondta el Margitics Ákos, a WHC szövetkezeti-szolgáltatás üzletág vezetője.