Filippinók szedik a gombát Hevesben

Nagy fordulat következett be az állami médiában. Az eddigi migránsellenesség helyett most inkább azon van a hangsúly, hogy a külhoni munkavállalók nem veszik el a magyarok elől a munkát.

Az elmúlt években hatalmas migránsellenes kampányt folytatott a kormányzathoz kötödő média, több milliárd adófizetői forint értékben. Most azonban változtatniuk kell a hangnemen, hiszen sok új munkavállalló jelenik meg a magyar piacon távoli országokból. Természetesen van különbség migráns és migráns között, hiszen az egyik gazdasági menekültként érkezik, míg a másik legális munkaerőközvetítőkön keresztül munkavállalóként. A gerjesztett előítéletek azonban nem tudnak ilyen különbséget tenni, ezért a kampánymilliárdok most a kukában landolnak és újabb milliárdok kellenek ahhoz, hogy csillapítani lehessen a feltüzelt indulatokat.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo