Félárú joghurttal robbant az ALDI

Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezett a magyar fogyasztók támogatása iránt és amint lehet, árcsökkentést hajt végre. Az áruházlánc július 1-jétől – az árstoposként és a kötelező akciósként kínált termékeken túl - több mint 100 termékének mérsékli fogyasztói árait, a vásárlók ekkortól minden ALDI üzletben alacsonyabb árakon találkoznak ezekkel az árucikkekkel. A mostani árcsökkenés után egyes termékek ára olyan alacsony, mint utoljára 2022 tavaszán.

Az ALDI Magyarország minden lehetőséget megragad arra, hogy kedvezőbbé tegye árait a fogyasztók számára. Az ország legdinamikusabban fejlődő diszkontáruházlánca 2023-ban immár az ötödik alkalommal csökkenti általános jelleggel egyes termékek fogyasztói árait. A vaj, a magyar beszerzésű trappista sajtjai, a húsvéti, majd júniusban a hűtött élelmiszerek ármérséklése után július 1-jétől, az online árfigyelő rendszer indulásával egyidejűleg a vállalat újabb további mintegy 100 terméke lesz olcsóbb. Ezek a termékek nem tartoznak sem a heti mintegy 80 akciós termék közé, sem a kötelező akciók hatálya alá. Az árcsökkentéssel érintett termékek köre rendkívül széleskörű, zöldség-gyümölcs, friss húsok, tejtermékek, felvágottak, fagyasztott és konzerv zöldségek, tészta, liszt, savanyúság és pékáruk egyaránt megtalálhatók közöttük. A vásárlók országosan minden ALDI áruházban ugyanezeket az árakat fogják találni.

Huszáros rohammal támad az ALDI (Fotó: ALDI)
Huszáros rohammal támad az ALDI (Fotó: ALDI)

„A mostani árcsökkentésünk mintegy 40 termék esetében a 20 százalékot is meghaladja, több mint 70 termék esetében pedig legalább kétszámjegyű százalékos értékkel csökken a fogyasztói ár. Ennek köszönhetően egyes élelmiszerek ára már a másfél évvel ezelőtti szinten található, így a vásárlók az infláció emelkedése előtti áron juthatnak hozzá ezekhez a termékekhez, de néhány termék – például az E-mentes kenyér, vagy az olasz főtt sonka – még sosem voltak ennyire olcsók a bevezetésük óta” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo