Félárra veri le a darálthúst az ALDI

Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezetten támogatja a magyar húsipart. A vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában. Az áruházlánc a beszállítóival közösen most meghirdetett „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!" akciójával egy héten keresztül gyakorlatilag féláron kínálja a magyar forrásból származó darált sertéshúst, ezzel is ráirányítva a fogyasztók figyelmét: a magyar húsok frissessége és kiváló minősége kedvező árral is párosulhat.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ALDI magyarországi piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legtöbb terméket hazai forrásból szerezze be, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart. A vállalat 2021 végén önként, és az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy az állandó kínálatában található valamennyi szárnyas-, sertés- és marhahús esetében kizárólag magyar beszállítóktól vásárol terméket, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. Az elmúlt két évben a beszerzési piacon számtalan változás ment végbe; mind a beszállítókat, mind az élelmiszer-kiskereskedelmet hátrányosan érintette az energia és a csomagolóanyagok árának drasztikus emelkedése, az infláció növekedése. Ezzel párhuzamosan nagyobb mértékben ismét megjelentek az import termékek. Az ALDI az elmúlt két év során a szortimentjében kapható friss húsok esetében tartotta magát az ígéretéhez és csak a magyar friss húsokat árult - még azokban az esetekben is, amikor olcsóbb import hústermékekre kapott ajánlatot. A vállalat továbbá már nem csupán az állandó kínálatában ragaszkodik a magyar húsokhoz, hanem a szezonális és akciós termékek esetében is növelte a hazai termékek arányát: ezeknek a húsoknak immár 90 százaléka magyar forrásból érkezik.

Ausztriában is féláron árulták nemrégiben a darálthúst (Fotó forrása: Aldi)
Ausztriában is féláron árulták nemrégiben a darálthúst (Fotó forrása: Aldi)

Az ALDI stabil belföldi piacot biztosítva elkötelezetten támogatja a magyar agráriumot, a fogyasztóknak pedig garantáltan friss, hazai forrásból származó, ellenőrzött minőségű termékeket kínál. A frissesség garanciája, hogy a gyártástól számítva – fajtától függően – 10-12 napig fogyaszthatóak az ALDI-ban kapható darált sertéshúsok, és a csomagolás után jellemzően 24 órán belül az áruházlánc polcain kaphatók ezek a termékek. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akcióval hívják fel a vásárlók figyelmét arra, hogy miért érdemes hazai termékeket választani: a magyar agrárium támogatása mellett friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára. A „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!" akció során a vásárlóknak egy héten keresztül az ALDI saját márkás HÚSMESTER termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük, így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo