Félárra veri le a darálthúst az ALDI

Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezetten támogatja a magyar húsipart. A vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában. Az áruházlánc a beszállítóival közösen most meghirdetett „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!" akciójával egy héten keresztül gyakorlatilag féláron kínálja a magyar forrásból származó darált sertéshúst, ezzel is ráirányítva a fogyasztók figyelmét: a magyar húsok frissessége és kiváló minősége kedvező árral is párosulhat.

Az ALDI magyarországi piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legtöbb terméket hazai forrásból szerezze be, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart. A vállalat 2021 végén önként, és az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy az állandó kínálatában található valamennyi szárnyas-, sertés- és marhahús esetében kizárólag magyar beszállítóktól vásárol terméket, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. Az elmúlt két évben a beszerzési piacon számtalan változás ment végbe; mind a beszállítókat, mind az élelmiszer-kiskereskedelmet hátrányosan érintette az energia és a csomagolóanyagok árának drasztikus emelkedése, az infláció növekedése. Ezzel párhuzamosan nagyobb mértékben ismét megjelentek az import termékek. Az ALDI az elmúlt két év során a szortimentjében kapható friss húsok esetében tartotta magát az ígéretéhez és csak a magyar friss húsokat árult - még azokban az esetekben is, amikor olcsóbb import hústermékekre kapott ajánlatot. A vállalat továbbá már nem csupán az állandó kínálatában ragaszkodik a magyar húsokhoz, hanem a szezonális és akciós termékek esetében is növelte a hazai termékek arányát: ezeknek a húsoknak immár 90 százaléka magyar forrásból érkezik.

Ausztriában is féláron árulták nemrégiben a darálthúst (Fotó forrása: Aldi)
Ausztriában is féláron árulták nemrégiben a darálthúst (Fotó forrása: Aldi)

Az ALDI stabil belföldi piacot biztosítva elkötelezetten támogatja a magyar agráriumot, a fogyasztóknak pedig garantáltan friss, hazai forrásból származó, ellenőrzött minőségű termékeket kínál. A frissesség garanciája, hogy a gyártástól számítva – fajtától függően – 10-12 napig fogyaszthatóak az ALDI-ban kapható darált sertéshúsok, és a csomagolás után jellemzően 24 órán belül az áruházlánc polcain kaphatók ezek a termékek. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akcióval hívják fel a vásárlók figyelmét arra, hogy miért érdemes hazai termékeket választani: a magyar agrárium támogatása mellett friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára. A „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!" akció során a vásárlóknak egy héten keresztül az ALDI saját márkás HÚSMESTER termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük, így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo