Faképnél hagyott biztosítók: tízből nyolcan váltottak

A lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő lakóingatlan-tulajdonosok és -bérlők döntő többsége, 84 százaléka másik biztosítóhoz ment át - közölte saját adatai alapján a Netrisk. A Netrisknél az átlagdíj a kampány hónapjában 34 600 forint volt. A lakásoknál az országos átlagdíj 21 ezer, a családi házak esetében pedig 42 ezer forint volt. Márciusban a lakásbiztosítások iránti érdeklődés jelentősen nőtt, átlagosan 8-12-szeres volt az érdeklődés, de voltak olyan napok, amikor ötvenszeres is.

Kedden befejeződött az első lakásbiztosítási kampány, amelynek keretében a lakásbiztosítási évfordulóján kívül is, új szerződést köthettek a lakóingatlan-tulajdonosok és -bérlők. A kampányban sokan léptek és az adott lakóingatlan értékének jobban megfelelő biztosítást kötöttek.

Véget ért a lakásbiztosítási kampány
Véget ért a lakásbiztosítási kampány
Fotó: Depositphotos

Ez fontos célja volt a kampánynak: a 100 billió forintnál nagyobb értéket képviselő teljes lakóingatlan-állomány egy részénél a szükségesnél jóval alacsonyabb összegre szóltak a korábban kötött biztosítások

84 százalék váltott

A Netrisknél a kampány során új lakásbiztosítást kötő ügyfelek 84 százaléka másik biztosítót választott.

„Ennek több oka lehet. Például az alacsonyabb díj, a kedvezőbb díj/érték-arány. Utóbbi azt jelenti, hogy nagyságrendileg ugyanazért a díjért az eddiginél több szolgáltatást nyújt az adott biztosító. Szerződésszámban 17-szeres volt a növekedés a Netrisknél márciusban februárhoz képest. Szintén a kampány népszerűségét jelzi, hogy átlagban naponta nyolcszor-tízszer több lakásbiztosítást kötöttek, mint tavaly ugyanazokon a napokon, de volt olyan nap, amikor ötvenszeres volt a bővülés” – mondta Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója.

A márciusban megkötött lakásbiztosítások átlagdíja 34 600 forint volt, szemben a jegybank hivatalos, múlt év utolsó negyedévére vonatkozó 56 ezer forinttal. Besnyő Márton elmondta azt is, hogy a Netrisk adatai szerint jelentős eltérések vannak a lakások és a családi házak díjai között, előbbieknél az egy négyzetméterre vetített átlagdíj a kampányban 381 forintot, utóbbiaknál 268 forintot tett ki. A lakásoknál az országos átlagdíj 21 ezer, a családi házak esetében pedig 42 ezer forint volt.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo