Idén 28 boros cég fogja kóstoltatni hagyományos és új termékeit. Külön asztalon dedikálja a magyar borokról szóló könyvét David Copp, bemutatkozik a Harpers borászati magazin, valamint a Magyar Turizmus Rt. Az AMC tapasztalata szerint nagy előnye az ilyen jellegű bemutatónak, hogy ezen csak magyar borok kerülnek kóstoltatásra. A meghívottak az importőrök, nagykereskedők, éttermek, szállodák bevásárlói, disztribútorok, boroktatók, média köréből kerülnek ki.
A bemutató megszervezésére kiírt pályázatot a Hungarian Food & Wine Bureau angol cég nyerte meg. A program 15 millió Ft-os költségvetésből valósul meg, amely magába foglalja a terembérletet, a szervezési valamint egyéb (segédanyagok készítése, árukezelés, szállítás stb.) költségeket.
A termékbemutató és a kóstoltatás az Royal Opera House, Vilar Floral Hall-ban kerül megrendezésre, 2006. március 7-én, 11-16 óra között.