Előtérbe került a dolgozók beállítottsága a vállalatoknál

Az értékesítési vezetők pozitív hozzáállása a cég eredményiben is súlyos forintokban mérhető, mivel az optimista hozzáállás jelentősen növeli az üzletkötés eredményességét - közölte a Comline Budapest tréningcég.

A magyar tulajdonú társaság ezer, biztosítótársaságoknál dolgozó értékesítő bevonásával végzett felmérése azt mutatta ki, hogy az optimista beállítottságú üzletkötők a munkába állástól számított első két évükben 37 százalékkal több üzletet kötnek pesszimista munkatársaikhoz képest. Hosszú távon pedig közel 60 százalékkal nagyobb hatékonysággal dolgoztak.

A munkaerőfelvételnél a munkatapasztalat, a képességek és tudásszint mellett a cégek egyre inkább vizsgálják a jelentkezők beállítottságát és sokszor ez kerül a fókuszba, mivel a hozzáállás, a tudással ellentétben, nagyon nehezen pótolható.

A pozitív hozzáállás pedig nagymértékben összefügg a munka és magánélet egyensúlyával.

Az évente 120 cég közel 2000 értékesítőjét képző magyar tréningcég, a Comline Budapest Kft. jelenlegi, hazai ügyfélállományán azt tapasztalja, hogy az optimizmus megléte sokszor összeköthető azzal, hogy az adott értékesítő kolléga magánélete és munkája mennyire van egyensúlyban.

(MTI)



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo