A portál keresési statisztikái alapján összeállított 10-es lista élére a Lamborghini URUS került, ami részben a SUV-szegmens térnyerésének is betudható. Az URUS iránti keresések mögött ráadásul egy viszonylag fiatal kínálat áll: az autók átlagéletkora alig 2,7 év, míg az átlagos hirdetési ár 119 millió forint fölött van. A második helyen szintén egy Lamborghini-modell, a Huracán szerepel, 95 milliós átlagárral és 3,3 éves átlagéletkorral
Az érdeklődők száma alapján tehát a Lamborghini vezet, viszont a Ferrari összességében több modellel van jelen a top 10-ben. Érdekesség, hogy a lista két legfiatalabb modellje – a Ferrari 296 GTS és a 296 GTB – különösen magas áron, 127–153 millió forint között mozog, ami mutatja, hogy a vadonatúj szupersportautókra is mutatkozik kereslet.
„Nem meglepő, hogy a két ikonikus szupersportautó-gyártó, a Lamborghini és a Ferrari hazánkban is stabil piaccal rendelkezik, különösen úgy, hogy mindkét márka hivatalos kereskedelmi és szervizháttérrel is jelen van Magyarországon. Ugyanakkor a használtautó-piac kínálja az igazi különlegességeket: azokat a klasszikus vagy már nem gyártott modelleket, amelyek nemcsak hétköznapi használatra, de akár gyűjtői befektetésként is relevánsak. A hazai keresési toplista élére két Lamborghini-modell került, közülük is toronymagasan az URUS vezet. A második helyezett a Huracán, amely bár hivatalosan már kivezetésre került, továbbra is egy aktuális, erős karakterű modell a márka kínálatában. A harmadik helyen a Ferrari egyik leginkább ”elérhető„ modellje, a California szerepel, amelynek átlagára jelenleg 40 millió forint körül alakul. A két márka korszakos zászlóshajói, a Lamborghini Aventador és a Ferrari F8 Tributo – a LaFerrarit nem számítva – továbbra is keresettek a hazai használtautó-piacon. Tapasztalataink szerint ez részben spekulatív érdeklődésnek is betudható: egyik modell sincs már gyártásban, elérhetőségük pedig korlátozott, ami várhatóan csak tovább emeli értéküket a következő években” – emelte ki Lőcsei Dániel, a Használtautó.hu Senior Brand Managere.
Érdekesség, hogy a legenda szerint Ferruccio Lamborghini eredetileg traktorokat gyártott és azért alapította meg a saját autómárkáját, mert egy személyes konfliktus után úgy érezte, jobban tud sportautót építeni, mint Enzo Ferrari.