"Eddig nem kaptunk olyan információt, amely szerint a projekt finanszírozását valamilyen módon érintené a jelenlegi világgazdasági válság" - közölte Rakita András, a kivitelező Mecsek Construction Group (MCG) főmérnöke. Tudomása szerint fel sem merült, hogy a beruházás emiatt esetleg késedelmet szenvedne.
A munkálatok egyelőre az ütemtervnek megfelelően haladnak, a bevágások 75 százaléka, a töltésépítés 85-87 százalékban elkészült, a Tolna megyei, síkvidéki szakaszokon már aszfaltoznak is. A kivitelezés egyedül a Bátaszékhez közeli "A" jelzésű alagút déli, beomlott részénél áll, ott a folytatáshoz a szakértői jelentéseken is alapuló, jóváhagyott engedélyezési tervekre van szükség, amelyek várhatóan hamarosan rendelkezésre állnak majd. (Néhány napja vált teljessé az autópálya-kapcsolat Budapest és az Adriai-tenger között, miután átadták a Letenye és Muracsány (Gorican) között a horvát A4-es autópályát a magyar M7-essel összekötő Mura-hidat.)