Többször lemondtam már arról, hogy vasúttal járjak be dolgozni, de a napokban újra megpróbáltam. Egy agglomerációs járat közlekedik felénk, új Siemens szerelvényekkel és mindössze 20 kilométert kellene pontosan abszolválni. Gondoltam ezzel ma már nem lehet probléma, ugyanakkor a pontosság egy alapkövetelmény, ha munkába indul az ember. Feleségem mondta, hogy ne kockáztassak, de nem hallgattam rá. Tévedtem. A vonat 8 perces késéssel érkezett és ezt a végállomásig feltornázta 10 percre. Visszafelé pontosan indultunk, viszont valamiért a klíma nem működött, szellőztetési lehetőség pedig az új szerelvényeken minimális. Így nem csodálkoztam, amikor egy idős hölgy felszálláskor, spontán felkiáltott, hú de büdös van itt. Vagy 80 utas aszalódott az őszi melegben egy fémkaszniban. Szóval kedves MÁV ismét lemondtam rólatok, pedig nagyon szeretek vonatozni. Most az osztrákoknak is elege lett a magyar vasutasokból.
Az osztrák vasutasoknak elegük lett magyar kollégáikból
Tényleg egészen elképesztő, hogy a magyar vasút mennyire képtelen megfelelni a kor elvárásainak.
Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában
A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.

Svédország gazdasági csodája
A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel
Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.