Többször lemondtam már arról, hogy vasúttal járjak be dolgozni, de a napokban újra megpróbáltam. Egy agglomerációs járat közlekedik felénk, új Siemens szerelvényekkel és mindössze 20 kilométert kellene pontosan abszolválni. Gondoltam ezzel ma már nem lehet probléma, ugyanakkor a pontosság egy alapkövetelmény, ha munkába indul az ember. Feleségem mondta, hogy ne kockáztassak, de nem hallgattam rá. Tévedtem. A vonat 8 perces késéssel érkezett és ezt a végállomásig feltornázta 10 percre. Visszafelé pontosan indultunk, viszont valamiért a klíma nem működött, szellőztetési lehetőség pedig az új szerelvényeken minimális. Így nem csodálkoztam, amikor egy idős hölgy felszálláskor, spontán felkiáltott, hú de büdös van itt. Vagy 80 utas aszalódott az őszi melegben egy fémkaszniban. Szóval kedves MÁV ismét lemondtam rólatok, pedig nagyon szeretek vonatozni. Most az osztrákoknak is elege lett a magyar vasutasokból.
Az osztrák vasutasoknak elegük lett magyar kollégáikból
Tényleg egészen elképesztő, hogy a magyar vasút mennyire képtelen megfelelni a kor elvárásainak.
Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!
2025. január 23. 15:30
Véleményvezér
Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe
Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe
Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart
Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.
Soha nem látott kevés szavazattal győzött a Fidesz a dombóvári választáson
Mi a kevés és mi a sok?
Így kerül háromszor többe ugyanaz a termék Magyarországon, mint Spanyolországban
Ugyanannál az áruházláncnál.
Kiakad, ha meglátja, milyen méregdrága tárgyakra bukkant Hadházy Ákos Orbán Ráhelék fotóján
A minimalizmus mellett azért megcsillan a luxus.