Robbantott az Apple a márkák rangsorában. A tavalyi második helyről indulva most hatalmas előnnyel vezet. 2024 elején az Apple volt a világ legértékesebb márkája, 517 milliárd dolláros értékével, ami 73,6 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az USA-t követően a legértékesebb márkák Kínában, Indiában, az Egyesült Királyságban találhatóak. Kína 20 márkával képviselteti magát a top 100-ban, a dél-koreai Samsung 99 milliárd dolláros értékével a második helyen áll a világrangsorban. Összességében az ázsiai márkák nagyon felfejlődtek az elmúlt években. A kínai TikTok értéke 84 milliárd dollár, míg a japán Toyota és a szaúd-arábiai Saudi Aramco márkaértéke 53 milliárd, illetve 42 milliárd dollár. Európa legértékesebb márkája a német Deutsche Telekom 73 milliárd dollárral, míg a francia Louis Vuitton luxusdivatház értéke 32 milliárd dollár.
Az amerikai márkák tarolnak a világversenyben
Az amerikai márkák a top 10-ben hat helyet birtokolnak, a 100 legértékesebb márka között pedig 51-et.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”
A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért
Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből
Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.