Robbantott az Apple a márkák rangsorában. A tavalyi második helyről indulva most hatalmas előnnyel vezet. 2024 elején az Apple volt a világ legértékesebb márkája, 517 milliárd dolláros értékével, ami 73,6 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az USA-t követően a legértékesebb márkák Kínában, Indiában, az Egyesült Királyságban találhatóak. Kína 20 márkával képviselteti magát a top 100-ban, a dél-koreai Samsung 99 milliárd dolláros értékével a második helyen áll a világrangsorban. Összességében az ázsiai márkák nagyon felfejlődtek az elmúlt években. A kínai TikTok értéke 84 milliárd dollár, míg a japán Toyota és a szaúd-arábiai Saudi Aramco márkaértéke 53 milliárd, illetve 42 milliárd dollár. Európa legértékesebb márkája a német Deutsche Telekom 73 milliárd dollárral, míg a francia Louis Vuitton luxusdivatház értéke 32 milliárd dollár.
Az amerikai márkák tarolnak a világversenyben
Az amerikai márkák a top 10-ben hat helyet birtokolnak, a 100 legértékesebb márka között pedig 51-et.
Véleményvezér

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott
A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen
Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre
Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.