Robbantott az Apple a márkák rangsorában. A tavalyi második helyről indulva most hatalmas előnnyel vezet. 2024 elején az Apple volt a világ legértékesebb márkája, 517 milliárd dolláros értékével, ami 73,6 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az USA-t követően a legértékesebb márkák Kínában, Indiában, az Egyesült Királyságban találhatóak. Kína 20 márkával képviselteti magát a top 100-ban, a dél-koreai Samsung 99 milliárd dolláros értékével a második helyen áll a világrangsorban. Összességében az ázsiai márkák nagyon felfejlődtek az elmúlt években. A kínai TikTok értéke 84 milliárd dollár, míg a japán Toyota és a szaúd-arábiai Saudi Aramco márkaértéke 53 milliárd, illetve 42 milliárd dollár. Európa legértékesebb márkája a német Deutsche Telekom 73 milliárd dollárral, míg a francia Louis Vuitton luxusdivatház értéke 32 milliárd dollár.
Az amerikai márkák tarolnak a világversenyben
Az amerikai márkák a top 10-ben hat helyet birtokolnak, a 100 legértékesebb márka között pedig 51-et.
Véleményvezér

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet
A két ország újabb listán ver minket.

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban
Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek.

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország
Ukrajna és Románia is jobban teljesített.

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok
Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is.

Elbújhat a kormány a nyugdíjas áfa-visszatérítéssel, alapból röhejesen olcsó a zöldség és a gyümölcs egy bécsi piacon
Már csak ezért is jó lenne osztrák nyugdíjasnak lenni.

Kövér Lászlónál betelt a pohár, megbüntette Hadházy Ákost
A független országgyűlési képviselőnek hétmillió forintba került egy régebbi Orbán-beszéd lejátszása a parlamentben.