Árengedmények a kereskedelem napján

Az Európai Kereskedelem Napját negyedik alkalommal rendezik meg. A rendezvény a vásárlókhoz is szól, kiket akciókkal, nyereményjátékokkal várnak.

Az Európai Kereskedelem Napja a hagyományteremtő kezdeményezés nyomán minden év novemberének ötödik napján kerül megrendezésre Magyarországon és az Európai Unió több tagországában egyaránt. Ez évben a rendezvény szakmai védnökei Bajnai Gordon nemzeti fejlesztési és gazdasági miniszter és Szűcs Erika szociális és munkaügyi miniszter.

Az Európai Unió szakmai szervezeteit tömörítő EuroCommerce kezdeményezésének célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a kereskedelem gazdasági szerepére, fontosságára, a vásárlók mindennapjait átszövő technikai fejlődésre, az ágazatot jellemző gazdasági mutatókra.

A rendezvény lehetővé teszi a kereskedelem eredményeinek és a legidőszerűbb kereskedelmi problémáknak - sajtónyilvánosság előtti - megvitatását, a szakmai közélet kiemelkedő személyiségei, az érdekképviseleti szervezetek vezetői, valamint állami vezetők részvételével.

Az Európai Kereskedelem Napján a résztvevők az alábbi témákról váltanak szót a Budapesten megrendezésre kerülő szakmai fórumon:

  • a szakma két évtizedes mérlegének értékelése: mit adott, ad, és képes adni a jövőben a kereskedelem az országnak, milyen eredményeket mutathat fel,
  • a fogyasztók és a kereskedelem kapcsolata,
  • szakképzés, az oktatás helyzete a kereskedelemben, a vásárlót kiszolgáló alkalmazottak helytállása.

A rendezvény programjának keretében a kiemelkedő eredményeket elért magyar kereskedők, a szakmai érdekvédelmi szervezetek javaslatai alapján idén is magas szintű állami és szakmai kitüntetésben részesülnek: átadásra kerülnek Klauzál Gábor Díjak és Miniszteri Elismerések, valamint a VOSZ által alapított Magyar Kereskedelemért Nagydíj is.

Az Európai Kereskedelem Napja rendezvény a vásárlókhoz is szól. A rendezvényhez csatlakozó kereskedők azzal is felhívják a figyelmet az eseménysorozatra, hogy az Európai Kereskedelem Napja emblémájával ellátott üzletekben különféle árengedmények, ajándékok, játékok és nyereményakciók várják őket.

A szakmai szervezetek célja, hogy a vásárlók a lehető legtöbb alkalommal elégedetten távozzanak az üzletekből, ezért is fogtak össze a következő üzenettel: "Együtt a vásárlókért". A programokról egyéb információk a www.kereskedelemnapja.hu weblapon tekinthetők meg.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo