A multikat gazdagítottuk karácsonykor

Hiába nőtt a lakossági fogyasztás 2008 karácsonyán az egy évvel korábbihoz képest, a haszon túlnyomó részét a multik könyvelhették el, míg a kis- és középvállalkozások (kkv-k) többsége alig érzett valamit a vevőrohamból, állapítja meg a marketingcommando.hu 2008 januárjában végzett felmérése.

Az 1.500 fős mintán alapuló felmérés eredményei azt mutatják, hogy a kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele összességében csökkent a tavalyihoz képest; a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk viszont nem tapasztalt változást, 20 százalék forgalma pedig jelentősen csökkent - olvasató az MTI-hez csütörtökön elküldött közleményben.

A "legjobb karácsonya" azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások, derül ki a Marketing Commando felméréséből.

Véleményvezér

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.
Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország

Hatalmas fegyverüzletet kötött Ukrajna és Németország 

A hadiipari részvényeké a jövő.
Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz

Zalaegerszegen lenyúlta a civilek pénzét a Fidesz 

A pénzelosztás mintha részrehajló lenne, nem kicsit.
Már Bulgária is faképnél hagyott minket

Már Bulgária is faképnél hagyott minket 

Dobhatják a levát a bolgárok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo