A Ryanair eredményei felülmúlják a várakozásokat

Megkezdődött a negyedik negyedéves gyorsjelentési szezon. A legnagyobb fapados légitársaság magasra tette a lécet.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Ryanair 2,96 milliárd eurós árbevételt ért el a harmadik pénzügyi negyedévben, felülmúlva a 2,87 milliárd eurós várakozást. Az adózott eredmény 149 millió euró volt, szintén felülmúlva az 50 millió euró körüli piaci várakozást.

Töretlenül nő az utazási kedv
Töretlenül nő az utazási kedv
Fotó: Depositphotos
A vártnál jobb eredmény a növekvő utasszámnak és a vártnál magasabb jegyáraknak köszönhető. A következő negyedévekre erős keresletet lát a Ryanair, így a most futó pénzügyi évre a korábbi 198-200 milliós utasszám várakozását a sáv tetejére emelte fel.

A következő, 2026-os pénzügyi évre vonatkozóan a korábbi 210-215 millió utasról 206 millióra rontotta a társaság az előrejelzéseit a Boeing gépek késése miatt. (Erstemarket)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo