A Milka nyulak nyertek

Több mint kétezer online említést vizsgált meg a SentiOne, hogy megtalálja a magyarok legkedveltebb húsvéti édességét. Az online tartalmak érzelmi töltetét is vizsgáló mutató, a Brand Health Index alapján idén a Milka nyulak nyerték meg a húsvéti versenyt. Második helyen a Lindt csokifigurái állnak, a harmadik legnépszerűbb brand pedig a Boci lett.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közösségi médiában vizsgált tartalmak szerint a Milka lett a legkedveltebb csokinyuszi márka idén, ez nem csak a csoki ízének köszönhető, de a márka elég aktívan posztol, így gyakran mozgatja meg az internetezőket. A Milkáról 84 százalékban inkább a nők beszélgetnek online, népszerűségét, csakúgy, mint a Boci csokoládé elérését, egy népszerű üzletlánc nyereményjáték posztja is támogatta.

Versenyeztek a nyulak (mindmegette.hu)

A hetekben kirobbant Ferrero visszahívási botrány miatt a Kinder termékekről beszéltek a legtöbbet a magyar internetezők, míg az előző évben a márkáról szóló említések csupán 8 százaléka volt negatív, ez a szám az idei évre 17 százalékra nőtt. Ezzel idén a legkevésbé kedvelt brand a Kinder lett, az említések 60 százaléka a férfi internetezőktől jött.

A Sentione azokat a 2022.01.01-04.12 között publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyekben a húsvéti csokoládé figurák minden lehetséges variációban megjelennek, vagy hozzá kötődnek.  Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található publikus tartalmai adták.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo