A Milka nyulak nyertek

Több mint kétezer online említést vizsgált meg a SentiOne, hogy megtalálja a magyarok legkedveltebb húsvéti édességét. Az online tartalmak érzelmi töltetét is vizsgáló mutató, a Brand Health Index alapján idén a Milka nyulak nyerték meg a húsvéti versenyt. Második helyen a Lindt csokifigurái állnak, a harmadik legnépszerűbb brand pedig a Boci lett.

A közösségi médiában vizsgált tartalmak szerint a Milka lett a legkedveltebb csokinyuszi márka idén, ez nem csak a csoki ízének köszönhető, de a márka elég aktívan posztol, így gyakran mozgatja meg az internetezőket. A Milkáról 84 százalékban inkább a nők beszélgetnek online, népszerűségét, csakúgy, mint a Boci csokoládé elérését, egy népszerű üzletlánc nyereményjáték posztja is támogatta.

Versenyeztek a nyulak (mindmegette.hu)

A hetekben kirobbant Ferrero visszahívási botrány miatt a Kinder termékekről beszéltek a legtöbbet a magyar internetezők, míg az előző évben a márkáról szóló említések csupán 8 százaléka volt negatív, ez a szám az idei évre 17 százalékra nőtt. Ezzel idén a legkevésbé kedvelt brand a Kinder lett, az említések 60 százaléka a férfi internetezőktől jött.

A Sentione azokat a 2022.01.01-04.12 között publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyekben a húsvéti csokoládé figurák minden lehetséges variációban megjelennek, vagy hozzá kötődnek.  Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található publikus tartalmai adták.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo