A Milka nyulak nyertek

Több mint kétezer online említést vizsgált meg a SentiOne, hogy megtalálja a magyarok legkedveltebb húsvéti édességét. Az online tartalmak érzelmi töltetét is vizsgáló mutató, a Brand Health Index alapján idén a Milka nyulak nyerték meg a húsvéti versenyt. Második helyen a Lindt csokifigurái állnak, a harmadik legnépszerűbb brand pedig a Boci lett.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közösségi médiában vizsgált tartalmak szerint a Milka lett a legkedveltebb csokinyuszi márka idén, ez nem csak a csoki ízének köszönhető, de a márka elég aktívan posztol, így gyakran mozgatja meg az internetezőket. A Milkáról 84 százalékban inkább a nők beszélgetnek online, népszerűségét, csakúgy, mint a Boci csokoládé elérését, egy népszerű üzletlánc nyereményjáték posztja is támogatta.

Versenyeztek a nyulak (mindmegette.hu)

A hetekben kirobbant Ferrero visszahívási botrány miatt a Kinder termékekről beszéltek a legtöbbet a magyar internetezők, míg az előző évben a márkáról szóló említések csupán 8 százaléka volt negatív, ez a szám az idei évre 17 százalékra nőtt. Ezzel idén a legkevésbé kedvelt brand a Kinder lett, az említések 60 százaléka a férfi internetezőktől jött.

A Sentione azokat a 2022.01.01-04.12 között publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyekben a húsvéti csokoládé figurák minden lehetséges variációban megjelennek, vagy hozzá kötődnek.  Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található publikus tartalmai adták.

Véleményvezér

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.
Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján

Illegális nádvágásokkal épül az új NER villa a Balaton partján 

Szépen gazdagodnak a NER vitézek.
Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek

Gazdasági fellendülést hoztak Lengyelországnak az Ukrajnából érkezett menekültek 

A lengyelek hírét sem hallották az ukrán maffiának.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo