A megélhetési költségek drámai emelkedése miatt egyre népszerűbb a diákhitel

Nincsenek könnyű helyzetben a továbbtanulás előtt álló fiatalok, ugyanis mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk, ha finanszírozni szeretnék a tanulmányaikkal járó költségeket. Sem a megélhetés, sem a lakhatás nem olcsó, így nem csoda, hogy szinte minden második fiatal aggódik a gazdasági változások miatt – derült ki az OTP Bank friss felméréséből. Az OTP Diákhitel Számla kedvezményes konstrukciójával a bank igyekszik segíteni a fiatalokat a pénzügyi kihívások leküzdésében és támogatást nyújtani a céljaik eléréséhez.

Az árak emelkedése és a megélhetési költségek növekedése a hallgatók mentális egészségére is hatással van. A megkérdezettek közel fele szorong a gazdasági változások miatt. Csupán tízből egy fiatal nem foglalkozik a körülötte zajló történésekkel és 4 százalék az, aki nem érzékeli a változásokat. A válaszadók 42 százaléka igyekszik kevesebbet költeni, hogy ezzel biztosítsa magát, 27 százaléka pedig többet tesz félre. Azonban a helyzet javulásában csupán a fiatalok harmada bízik.

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo