A megélhetési költségek drámai emelkedése miatt egyre népszerűbb a diákhitel

Nincsenek könnyű helyzetben a továbbtanulás előtt álló fiatalok, ugyanis mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk, ha finanszírozni szeretnék a tanulmányaikkal járó költségeket. Sem a megélhetés, sem a lakhatás nem olcsó, így nem csoda, hogy szinte minden második fiatal aggódik a gazdasági változások miatt – derült ki az OTP Bank friss felméréséből. Az OTP Diákhitel Számla kedvezményes konstrukciójával a bank igyekszik segíteni a fiatalokat a pénzügyi kihívások leküzdésében és támogatást nyújtani a céljaik eléréséhez.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az árak emelkedése és a megélhetési költségek növekedése a hallgatók mentális egészségére is hatással van. A megkérdezettek közel fele szorong a gazdasági változások miatt. Csupán tízből egy fiatal nem foglalkozik a körülötte zajló történésekkel és 4 százalék az, aki nem érzékeli a változásokat. A válaszadók 42 százaléka igyekszik kevesebbet költeni, hogy ezzel biztosítsa magát, 27 százaléka pedig többet tesz félre. Azonban a helyzet javulásában csupán a fiatalok harmada bízik.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo