A húsárak emelkedését nem tudta megállítani az árfigyelő honlap

Közgazdaságilag sok vicces ténykedés van Magyarországon. A prímet az viszi, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egy honlappal próbál szembeszállni az inflációval.

Az árakat mindenütt a világon a kereslet-kínálat határozza meg. Ezzel szemben Magyarországon egy honlappal kardoskodik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az infláció ellen, mindeddig számos sikerjelentést kiadva arról, hogy milyen hatásos unikális ötletük. Csak azok a fránya számok ne lennének, amelyek szerint továbbra is a magyar áremelkedések vezetik az európai ranglistákat. Az ember ismét csak attól tart, hogy az adófizetők pénze mit se számít elv alapján sok millió forint megy el a semmirekellő honlapra, amelynek legfőbb előnye, hogy ingyen biztosít propagandát a multik akcióinak. Némelyikük már bele is tette fizetett reklámjába az árfigyelő honlapon elért eredményeit. Na, de maradjunk szigorúan a számoknál.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo