A Ferrari minden száma szebb lett

A Ferrari olasz luxusautó-gyártó bevétele és nyeresége egyaránt nőtt a harmadik negyedévben éves összevetésben – derült ki a vállalat jelentéséből.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A harmadik negyedévben a Ferrari bevétele éves szinten 7,4 százalékkal, 1,766 milliárd euróra nőtt.

Szép éve van a luxusnak
Szép éve van a luxusnak
Fotó: DepositPhotos.com
A vállalat kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) éves összehasonlításban 8 százalékkal, 503 millió euróra emelkedett.

A Ferrari harmadik negyedéves kamat- és adófizetés, illetve értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) éves bázison 5 százalékkal, 670 millió euróra nőtt, felülmúlva az elemzők által várt 649 millió eurót.

A július-szeptemberi időszakban az adózott eredmény az előző év azonos időszakához képest mintegy 2 százalékkal, 382 millió euróra emelkedett, így meghaladta az elemzői konszenzusban szereplő 367,33 millió eurót.

A kiszállított járművek száma a harmadik negyedévben 3401 volt, szemben a 2024 harmadik negyedévében elért 3383-mal.

Az olasz vállalat kedden megerősítette, hogy várakozásai szerint az idei évben a korrigált kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) legalább 2,72 milliárd euróra emelkedik. (MTI)

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo