Újabb cégek az "Egészséges munkahelyek" között

Az Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) biztonságos karbantartást célzó „Egészséges munkahelyek" kampányának második évében 52-re nőtt a hivatalos kampánypartnerek száma. 2011-ben újabb hét a magán- és állami szektort képviselő páneurópai szervezet és multinacionális vállalat - az AEIP, a CPME, a Dupont, az ECTA, az EORNA, a Golder Associates és az UEPG - csatlakozott a kezdeményezéshez.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az európai munkahelyi balesetek több mint 20%-a a karbantartással összefüggésben következik be: a földrészen tevékenykedő szervezetek ezért egyre inkább felismerik, hogy fel kell lépni a karbantartásban rejlő veszélyek kezelése érdekében. Ennek ismeretében a partnerek több mint negyede (26,8%) nyilatkozott úgy, hogy a kampányban való részvételének elsődleges célja a biztonságos és egészséges munkakörülmények előmozdítása mind a munkavállalók, mind a munkáltatók számára. A partnerek részvételük indokolása során további okokat is megemlítettek: ilyen többek között saját alkalmazottaik és/vagy tagjaik elkötelezettségének fokozása a biztonsággal és egészséggel összefüggő kérdéseket illetően (16,01%) és a bevált gyakorlatok megosztása (5,39%). Más partnerek úgy vélik, hogy részvételük lehetőséget biztosít a más, hasonlóan gondolkodó szervezetekkel való szoros együttműködésre (14,4%).

„Elismert vállalatok, szervezetek és szövetségek csatlakoztak kampányunkhoz számos ágazatból, így többek között a vegyiparból, a gyógyszeriparból, az egészségügyből, a feldolgozóiparból és az építőiparból", árulta el Jukka Takala, az EU-OSHA igazgatója. „Nagy örömünkre szolgál, hogy ma már a biztonságos karbantartásra is figyelmet fordít számos olyan európai iparág és munkahely, amely segít a munkavállalók napi életének átalakításában. Üdvözlöm hét új „nagykövetünket", és várakozással tekintek a velük való együttműködés elé a kampány fennmaradó időszakában."

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo