Újabb cégek az "Egészséges munkahelyek" között

Az Európai Munkavédelmi Ügynökség (EU-OSHA) biztonságos karbantartást célzó „Egészséges munkahelyek" kampányának második évében 52-re nőtt a hivatalos kampánypartnerek száma. 2011-ben újabb hét a magán- és állami szektort képviselő páneurópai szervezet és multinacionális vállalat - az AEIP, a CPME, a Dupont, az ECTA, az EORNA, a Golder Associates és az UEPG - csatlakozott a kezdeményezéshez.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az európai munkahelyi balesetek több mint 20%-a a karbantartással összefüggésben következik be: a földrészen tevékenykedő szervezetek ezért egyre inkább felismerik, hogy fel kell lépni a karbantartásban rejlő veszélyek kezelése érdekében. Ennek ismeretében a partnerek több mint negyede (26,8%) nyilatkozott úgy, hogy a kampányban való részvételének elsődleges célja a biztonságos és egészséges munkakörülmények előmozdítása mind a munkavállalók, mind a munkáltatók számára. A partnerek részvételük indokolása során további okokat is megemlítettek: ilyen többek között saját alkalmazottaik és/vagy tagjaik elkötelezettségének fokozása a biztonsággal és egészséggel összefüggő kérdéseket illetően (16,01%) és a bevált gyakorlatok megosztása (5,39%). Más partnerek úgy vélik, hogy részvételük lehetőséget biztosít a más, hasonlóan gondolkodó szervezetekkel való szoros együttműködésre (14,4%).

„Elismert vállalatok, szervezetek és szövetségek csatlakoztak kampányunkhoz számos ágazatból, így többek között a vegyiparból, a gyógyszeriparból, az egészségügyből, a feldolgozóiparból és az építőiparból", árulta el Jukka Takala, az EU-OSHA igazgatója. „Nagy örömünkre szolgál, hogy ma már a biztonságos karbantartásra is figyelmet fordít számos olyan európai iparág és munkahely, amely segít a munkavállalók napi életének átalakításában. Üdvözlöm hét új „nagykövetünket", és várakozással tekintek a velük való együttműködés elé a kampány fennmaradó időszakában."

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo