Minden óvodának szüksége volt a 600 ezer forintra

A mai napon ünnepélyes keretek között adta át a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója, valamint a kampány nagykövete, Csisztu Zsuzsa a hat nyertes óvoda képviselőjének az egyenként 600 000 forint értékű támogatásról szóló utalványt. Az eseménynek az Állatkert Játszóház adott otthont. Az „Együtt az óvodákért!" elnevezésű kampányát 2009. szeptember 1. és december 30. között hirdette meg a vállalat a 60 éves jubileuma alkalmából. Az akció legfőbb célja a nehéz helyzetben lévő óvodák megsegítése, azon belül is az óvodapedagógusok képességfejlesztő munkájának támogatása, közvetett módon pedig a 3-6 éves korosztály harmonikus, testi-lelki-szellemi fejlődésének elősegítése - a fogyasztók bevonásával.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

 

Csisztu Zsuzsa a programról
,,Örömmel fogadtam el az „Együtt az óvodákért!” program indulásakor a nagyköveti felkérését, hiszen kisgyermekes anyaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a legfiatalabb generáció megfelelő körülmények között fejlődhessen, hiszen a korai élmények hosszú távon meghatározzák az egyén életfelfogását és az életben való boldogulását. A Tchibo e kezdeményezése – mely révén óvodákat támogat, és így az óvodáskorú gyermekek megfelelő szocializálódásának lehetőségét teremti meg –, nagyon közel áll a szívemhez. A program sikerét mutatja, hogy számos szülő érezte magáénak, hozzá közelállónak, hiszen számos szavazat érkezett az ország valamennyi óvodájára, azonban az igazi nyertesek valójában a kisgyermekek.”

Napjainkban Magyarországon mintegy félmillió óvodáskorú gyermek él, azonban több tízezerre tehető azok száma, akik olyan intézményekbe járnak, ahol a megfelelő készség-és képességfejlesztő eszközök hiányával küszködnek. A legfiatalabb generáció kiegyensúlyozott szocializálódásának pedig az egyik legfontosabb előfeltétele, hogy megfelelő eszközök, mint például a játékok révén felfedezhesse és megismerhesse az őt körülvevő világot és annak működését.

A Tchibo Budapest Kft. társadalmi szerepvállalása keretében hirdette meg az „Együtt az óvodákért!" elnevezésű kampányát, mely révén a rászoruló óvodák pedagógiai munkájának színvonalasabbá tételéhez és a jobb körülmények megteremtéséhez kívánt hozzájárulni. Az akció az első pillanattól kezdve lelkes fogadtatásra talált a fogyasztók körében, hiszen számos vásárló egyben érintett is. A kampánnyal egy időben indult el a www.egyuttazovodakert.hu weboldal is, ahol az érdeklődők nem csupán mindazon óvodákat találhatták meg, amelyekre a kampány során szavazhattak, hanem számos érdekes és hasznos olvasnivalót és tanácsot is az óvodaválasztásról és gyereknevelésről, továbbá kérdéseket tehettek fel az óvodapedagógus szakértőnek is.

A társadalmi összefogást ösztönző akció keretében hat óvodát támogat 600 000 forinttal a Tchibo, melyhez a kávé-kedvelők nem csupán vásárlásukkal, hanem értékes szavazataikkal is hozzájárulhattak. A negyedéves, promócióval egybekötött kampány keretében több mint 70.000 vonalkódot küldtek be a vásárlók az ország valamennyi pontjáról, megjelölve az általuk favorizált intézményt. A kampány országos jellegét mutatja, hogy hazánkban található valamennyi óvodára érkezett szavazat. A Tchibo öt óvodát - melyek a Sajószentpéteri Központi Napközi Otthonos Óvoda, a jászboldogházai Alsó-Jászsági Óvodai, Iskolai és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Mesevár Óvoda tagintézménye, az oroszlányi Borbála-telepi Óvoda, a Pécsváradi Német Nemzetiségi Óvoda, valamint a kétsopronyi Szent István Katolikus Óvoda és Általános Iskola - sorsolás alapján választott ki, a hatodikat a vásárlók összesített szavazatai alapján.

Ebédlő helyiségre költik a támogatást

A legtöbb szavazatot a Táp-Pázmándfalu-Nyalka Közoktatási Intézményi Társulás Nyalkai Óvodája gyűjtötte össze, így e hat óvoda az elnyert támogatás összegét a gyermekek képességfejlesztését szolgáló eszközök vásárlására, valamint a helyi óvodai program támogatására használhatják fel.


A boldog nyertesek

„Nyalka község lakossága mindösszesen 450 fő, ezért az óvodánk vegyes, egycsoportos. Jelenleg 30 fölötti a létszám, köszönhetően a közeli településekről bejáró gyermekeknek. Az önkormányzat felújítási programja keretében számos fejlesztés hamarosan megvalósul, azonban a Tchibo támogatása révén többek között egy modern és szabványos étkező-ebédlő helyiséget tudunk kialakítani, aminek a gyermekek nevében is előre örülök. Szívből köszönöm Komondi Erikának, a lelkes anyukának a hittel teli ösztönzést, a fáradhatatlanságot és szervezést, mely révén nem sikerülhetett volna nyernünk!" - nyilatkozta Viszló Lászlóné, a Táp-Pázmándfalu-Nyalka Közoktatási Intézményi Társulás Nyalkai Óvodájának vezetője.

Felelősséggel a lokális témák iránt

„A Tchibo nemzetközi vállalatként felismerte, hogy a környezetért, illetve a környezetéért, szűkebb értelemben a társadalmi hatásokért is felelősséggel tartozik, ezért kiemelt hangsúlyt fektet globálisan és lokálisan is e témák kezelésére. Az „Együtt az óvodákért!" program meghirdetésével a Tchibo magyarországi leányvállalata nem csupán a cégfilozófiát követte, hanem fogyasztói bevonásával törekedett az őket - esetleg személyesen is - érintő problémák megoldására. Őszintén örülök, hogy a kampányunk ekkora sikert aratott, és bízom benne, hogy a vásárlóink a program lezárását követően is örömmel választják a termékeinket!" - nyilatkozta Andrzej Jackiewicz, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezetője. 

 

Véleményvezér

Meddig élnek a magyarok?

Meddig élnek a magyarok?  

A várható élettartamot tekintve Szlovénia lekörözte Ausztriát.
Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo