Már az általános iskolában okítják a pénzügyi ismereteket

A fiatalok oktatása jegyében a K&H Csoport az ősz folyamán minden általános iskolába ingyenesen eljuttatja az Ez kész! Pénz! című, pénzügyi ismeretterjesztő rajzfilmsorozatot tartalmazó DVD-t, összesen 4000 példányban. A Rufusz Ferenc, Oscar-díjas animáció rendező ötlete alapján készült és Európában is nagy sikerrel játszott rajzfilm kapcsán a gyerekek videó-készítési pályázaton is részt vehetnek.

Legújabb kezdeményezése során a K&H több millió forint értékű adománnyal járul hozzá az általános iskolások pénzügyi ismereteinek bővítéséhez. „Fontosnak tartjuk, hogy a felnövekvő generáció, a jövő társadalmának tagjai mielőbb elsajátítsák az alapvető pénzügyi ismereteket annak érdekében, hogy felnőttként természetes legyen számukra a pénzügyekben való eligazodás, tudatosabban hozzák meg gazdasági vonatkozású döntéseiket, és ezáltal is teljesebb életet élhessenek" - közölte Marko Voljč, a K&H Csoport vezérigazgatója.

A 2006-ban a K&H támogatásával elkészült, Ez kész! Pénz! című rajzfilmsorozat a pénzintézet szerint könnyed, érthető formában juttatja el az alapvető gazdasági és pénzügyi ismereteket a gyerekekhez. Mindazonáltal a rajzfilm mondanivalójának feldolgozásában a tanárok segítségét kérik, mivel „szakmai tapasztalataik nagyban hozzájárulnak a K&H kezdeményezésének sikeréhez." A pedagógusok munkájának megkönnyítése érdekében a K&H oktatási segédanyagot is biztosít a tanárok számára, amely alsó és felső tagozatos tanulók számára ajánlott epizódok szerint felosztva, játékos feladatokkal segít az ismeretanyag minél hatékonyabb feldolgozásában.

Százezret érhet egy jó videó

A rajzfilmhez kapcsolódóan videó-készítési versenyt is meghirdet a K&H Csoport. A pályázatra általános iskolás tanulók nevezhetnek a rajzfilm mondanivalóját feldolgozó, a pénzhez valamilyen módon kapcsolódó, egyénileg elkészített kisfilmekkel. A verseny első helyezettje bruttó 150 ezer, a második helyezett bruttó 100 ezer, a harmadik helyezett pedig bruttó 50 ezer forintot vihet haza, melyet a bank a győztes nevére nyitott K&H trambulin bankszámlára helyez el. A pályázat különdíjasa pedig részt vehet egy valódi K&H reklámfilm-forgatáson.

A K&H Csoport a legjobb pályamunkák kiválasztására Sz. Pap Juditot, a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Kultúra Központ vezetőjét, Nagy Bálintot, az International Business School marketing tanszékének vezetőjét és Pacsorasz Viktor reklámfilm-rendezőt kérte fel.

A részletes pályázati kiírás a www.kh-ezkeszpenz.hu weboldalon található, ahonnan letölthető az oktatási segédanyag is.

 

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo