Követendő példa: a forgalom 4 százaléka nemes célra megy

A BEE Group Hungary Kft. idén először, hagyományteremtő céllal indította el különleges kezdeményezését, amelynek részeként a BEE áprilisi forgalmának 4 százalékát ajánlja fel a Bátor Tábor Alapítványnak és a NOÉ Állatotthon Alapítványnak. A felajánlás lényege, hogy a két alapítvány ebben az értékben rendelhet reklámeszközöket, illetve reklám-kivitelezést.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A BEE Group Hungary Kft. egy olyan különleges kezdeményezéssel állt elő, amelynek keretében két alapítványnak felajánlja az áprilisi forgalmának 4 százalékát. A felajánlás különlegessége abban rejlik, hogy az alapítványok nem készpénzben kapnak segítséget, hanem az áprilisi forgalom 4 százalékának megfelelő értékben rendelhetnek rendezvényeszközöket és reklám-kivitelezést.

A társadalmi felelősségvállalás mindig is fontos szerepet töltött be a BEE Group Hungary tevékenységében. A cégcsoport már eddig is számos programmal és akcióval járult hozzá a társadalmilag fontos ügyek támogatásához. Az előző években a Napos Oldal a Sérült Emberekért Alapítvány és a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének a VII. kerületi kirendeltsége is a támogatott alapítványok között volt.

A hagyományteremtőnek szánt akció részeként idén két olyan alapítványra esett a választás, amelyek a saját területükön már komoly eredményeket értek el és bebizonyították, hogy magas színvonalon képviselik a vállalt ügyet. Ebben az évben a Bátor Tábor Alapítvány és a NOÉ Állatotthon Alapítvány élhet ezzel a különleges lehetőséggel.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo