Egyetlen multi kapott "Valóban Felelős Vállalat" díjat

A „CSR Best Practice" pályázat nyertesei között idén először osztották ki a "Valóban Felelős Vállalat" díjakat, melyet a nagyvállalatok közül egyedüliként a MARS Magyarország kapott meg.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által az év elején kiírt "CSR Best Practice" pályázat során a vállalatoknak annak leírására és igazolására kellett kiemelt figyelmet fordítaniuk, hogy az etikus működés miként valósul meg a vállalat mindennapjaiban, és hogyan éri el a társaság a társadalmi és környezeti felelősség egyensúlyát. "Ebben az évben a korábbi évekhez képest kevesebb nevezés érkezett, ami valószínűleg a válságnak tudható be. Ugyanakkor jelentős fejlődés látható a pályázatok színvonalában, hiszen most először fordult elő, hogy a zsűri minden - összesen 11 - pályázatot elismerésre méltónak talált" - közölte az eredményhirdetés után Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke.

A „CSR Best Practice" pályázatban idén először az MPRSZ meghirdette a Valóban Felelős Vállalat kategóriát is, mely kategória ismérvei Tóth Gergely "A Valóban Felelős Vállalat" című, ingyenesen letölthető könyvében szerepelnek. A pályázók közül a 2010-ben először induló MARS Magyarország egyetlen nagyvállalatként nyerte el a VFV címet. "Nagy megtiszteltetés számunkra ez az elismerés, mert azt bizonyítja, hogy a MARS jó úton jár. Felelős, és a fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalatként szeretnénk példát mutatni versenytársaink számára is" - mondta el Mayer Zsolt, a MARS Magyarország vállalati kapcsolatok vezetője.

Ismerje meg Ön is a legjobb gyakorlatokat!
A pályázatokat idén - felsőoktatási intézmények kommunikáció szakos hallgatóinak bevonásával - digitális keretrendszerben dogozta fel a MPRSZ, az eredmény pedig DVD lemezen kerül forgalmazásra.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo