Díjazták a zöld sörgyártót

Átadták az idei CSR Hungary díjakat. Az eddigiek mellett új kategóriákban is pályázhattak a felelős vállalatok, a helyi társadalmi problémákra megoldásokat kínáló gyakorlataikkal. A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Átadták az idei CSR Hungary díjakat: 2011. november 25-én, pénteken este a Gundel étteremben. A megszokott díjak mellett új elismerések is gazdára találtak. A díj súlyát mutatja, hogy a korábbi évek nyertesei nemzetközi szinten is bizonyítottak: "Díjazottjaink közül többen nemzetközi szinten is elismerést szereztek a CSR Hungary Díj elnyerése után: az InterContinental Budapest csr tevékenységét nemzetközi csr díjjal jutalmazták, New Yorkban, Washingtonban a Béres Egészség Hungarikum szakmai workshop témája. A Hotel Panda elnyerte az Európai Vállalkozói Díjat."- hangsúlyozta Takács Júlia a CSR Hungary alapítója.

Nagyon fontos, hogy a csr és fenntartható fejlődés nemzetközi szinten kialakított alapelvei csak akkor töltik be igazi funkcióikat, ha helyi szinten a helyi társadalmi problémákra is megoldások születnek. Új kategóriáinkat ennek a jegyében alakítottuk ki- folytatta Takács János a CSR Hungary Díj Bíráló Bizottságának az elnöke, az Electrolux Csoport Kelet-Közép Európai Régiójának holding vezetője.

Díjazottak
Az idei díjátadón a CSR kiválóságnak járó elismerést Rolek Ferenc,a Budapest Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese, HR- és marketingvezetője kapta meg, de számos további elismerés is gazdára talált.
A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést.
Magyarország három nagy társadalmi problémájára példaértékű megoldásokat mutathattak be a pályázók a Közös felelősség-közös ügyek három alkategóriájában: az Egészség, a Sokszínűség-esélyegyenlőség, valamint a Kultúra-oktatás csoportjában.
Az első kategóriában a Richter Gedeon Nyrt. bizonyult legjobbnak, a másodikban a Jabil Circuit Magyarország Kft. győzedelmeskedett, míg a harmadikban a Fürge Diák Iskolaszervezet nyert.

A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést. A Heineken nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a világ legzöldebb sörgyártója cím elérését. Ennek érdekében 2010 áprilisában meghirdette „A zöldebb jövőért" elnevezésű integrált fenntarthatósági stratégiáját. A program színvonalát és gyakorlatiasságát, valamint az eddig elért eredményeket a CSR Hungary Díj zsűrije is nagyra értékelte: nagyvállalati kategóriában első helyezést ért el.

A világ legzöldebb sörgyára

A Heineken Hungária elkötelezett híve a környezettudatos gondolkodásnak. Már évek óta odafigyel a környezetre gyakorolt hatására, azonban 2010-ben útjára indította „A zöldebb jövőért" nevű átfogó programját, mely a következő 10 évre meghatározza azokat a fenntarthatósági terveket, melyek célja, hogy 2020-ra a Heineken legyen a világ legkörnyezetbarátabb sörgyára. Annak érdekében, hogy a vállalat valóra tudja váltani célkitűzését, jelentős és hosszú távú befektetéseket hajt végre. A fenntarthatóbb jövő elérése érdekében tevékenységét és energiáját három fő stratégiai irányra összpontosítja: fejlesztésre, vagyis márkái és azok környezeti hatásának folyamatos javítására; támogatásra, vagyis dolgozói és a vállalat telephelyeinek otthont adó közösségek támogatására; és pozitív hatásra a sör társadalomban elfoglalt szerepében.

A program minden egyes összetevője át van ültetve a gyakorlatba: Például korábban az üres dobozokat töltés előtt kimosták, töltés után pedig lemosták. Erre a célra eddig mindkét esetben friss vizet használtak, most azonban az üresdoboz-mosóból összegyűjtik a vizet, és ezt a vizet használják a doboz külső átmosásához. Ezzel a megoldással évi 400 m3 vizet takarít meg a sörgyártó. „A zöldebb jövőért" program megvalósítása mindannyiunk számára rendkívül fontos küldetés. Szeretnénk az ország legzöldebb sörgyártója lenni és ennek érdekében mindent el is követünk. Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy e törekvésünket a szakma is értékeli. A CSR Hungary Díj megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk." - fogalmazott Oladele Ajayi a Heineken Hungária vezérigazgatója.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo