Díjazták a zöld sörgyártót

Átadták az idei CSR Hungary díjakat. Az eddigiek mellett új kategóriákban is pályázhattak a felelős vállalatok, a helyi társadalmi problémákra megoldásokat kínáló gyakorlataikkal. A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést.

Átadták az idei CSR Hungary díjakat: 2011. november 25-én, pénteken este a Gundel étteremben. A megszokott díjak mellett új elismerések is gazdára találtak. A díj súlyát mutatja, hogy a korábbi évek nyertesei nemzetközi szinten is bizonyítottak: "Díjazottjaink közül többen nemzetközi szinten is elismerést szereztek a CSR Hungary Díj elnyerése után: az InterContinental Budapest csr tevékenységét nemzetközi csr díjjal jutalmazták, New Yorkban, Washingtonban a Béres Egészség Hungarikum szakmai workshop témája. A Hotel Panda elnyerte az Európai Vállalkozói Díjat."- hangsúlyozta Takács Júlia a CSR Hungary alapítója.

Nagyon fontos, hogy a csr és fenntartható fejlődés nemzetközi szinten kialakított alapelvei csak akkor töltik be igazi funkcióikat, ha helyi szinten a helyi társadalmi problémákra is megoldások születnek. Új kategóriáinkat ennek a jegyében alakítottuk ki- folytatta Takács János a CSR Hungary Díj Bíráló Bizottságának az elnöke, az Electrolux Csoport Kelet-Közép Európai Régiójának holding vezetője.

Díjazottak
Az idei díjátadón a CSR kiválóságnak járó elismerést Rolek Ferenc,a Budapest Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese, HR- és marketingvezetője kapta meg, de számos további elismerés is gazdára talált.
A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést.
Magyarország három nagy társadalmi problémájára példaértékű megoldásokat mutathattak be a pályázók a Közös felelősség-közös ügyek három alkategóriájában: az Egészség, a Sokszínűség-esélyegyenlőség, valamint a Kultúra-oktatás csoportjában.
Az első kategóriában a Richter Gedeon Nyrt. bizonyult legjobbnak, a másodikban a Jabil Circuit Magyarország Kft. győzedelmeskedett, míg a harmadikban a Fürge Diák Iskolaszervezet nyert.

A CSR menedzsment kategóriában ösztönző volt a vállalati felelősség komplex megközelítése: itt a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. kapott elismerést. A Heineken nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint a világ legzöldebb sörgyártója cím elérését. Ennek érdekében 2010 áprilisában meghirdette „A zöldebb jövőért" elnevezésű integrált fenntarthatósági stratégiáját. A program színvonalát és gyakorlatiasságát, valamint az eddig elért eredményeket a CSR Hungary Díj zsűrije is nagyra értékelte: nagyvállalati kategóriában első helyezést ért el.

A világ legzöldebb sörgyára

A Heineken Hungária elkötelezett híve a környezettudatos gondolkodásnak. Már évek óta odafigyel a környezetre gyakorolt hatására, azonban 2010-ben útjára indította „A zöldebb jövőért" nevű átfogó programját, mely a következő 10 évre meghatározza azokat a fenntarthatósági terveket, melyek célja, hogy 2020-ra a Heineken legyen a világ legkörnyezetbarátabb sörgyára. Annak érdekében, hogy a vállalat valóra tudja váltani célkitűzését, jelentős és hosszú távú befektetéseket hajt végre. A fenntarthatóbb jövő elérése érdekében tevékenységét és energiáját három fő stratégiai irányra összpontosítja: fejlesztésre, vagyis márkái és azok környezeti hatásának folyamatos javítására; támogatásra, vagyis dolgozói és a vállalat telephelyeinek otthont adó közösségek támogatására; és pozitív hatásra a sör társadalomban elfoglalt szerepében.

A program minden egyes összetevője át van ültetve a gyakorlatba: Például korábban az üres dobozokat töltés előtt kimosták, töltés után pedig lemosták. Erre a célra eddig mindkét esetben friss vizet használtak, most azonban az üresdoboz-mosóból összegyűjtik a vizet, és ezt a vizet használják a doboz külső átmosásához. Ezzel a megoldással évi 400 m3 vizet takarít meg a sörgyártó. „A zöldebb jövőért" program megvalósítása mindannyiunk számára rendkívül fontos küldetés. Szeretnénk az ország legzöldebb sörgyártója lenni és ennek érdekében mindent el is követünk. Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy e törekvésünket a szakma is értékeli. A CSR Hungary Díj megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk." - fogalmazott Oladele Ajayi a Heineken Hungária vezérigazgatója.

Véleményvezér

Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo