SAS - Az év Intelligens terméke

 

A Customer Inter@ction Solutions magazin a SAS e-Intelligencia termékének ítélte az Év Terméke Díjat a webes elemző ügyfélalkalmazások kategóriájában. Az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM) végző e-Discovery javítja a gazdálkodás hatékonyságát, és segíti a vállalatokat ügyfeleikkel kialakított kapcsolataik megőrzésében, hiszen „megmondja”, kik látogatják webhelyüket, mennyi időt töltenek ott, és mely oldalakat nyitottak meg. A SAS e-Intelligencia segítségével a vállalatok áttekinthetik látogatóik navigációs útvonalait, s az így leszűrt tanulságok alapján javíthatják weboldaluk kialakítását.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo