A Customer Inter@ction Solutions magazin a SAS e-Intelligencia termékének ítélte az Év Terméke Díjat a webes elemző ügyfélalkalmazások kategóriájában. Az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM) végző e-Discovery javítja a gazdálkodás hatékonyságát, és segíti a vállalatokat ügyfeleikkel kialakított kapcsolataik megőrzésében, hiszen „megmondja”, kik látogatják webhelyüket, mennyi időt töltenek ott, és mely oldalakat nyitottak meg. A SAS e-Intelligencia segítségével a vállalatok áttekinthetik látogatóik navigációs útvonalait, s az így leszűrt tanulságok alapján javíthatják weboldaluk kialakítását.
Véleményvezér
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában
A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések
Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Magyarországon emelkedtek a legnagyobbat az ipari termelői árak, miközben a kormány szerint mi kapjuk a legolcsóbban az energiát az oroszoktól
Sok az ellentmondás a kormány által mondottakban.