A Customer Inter@ction Solutions magazin a SAS e-Intelligencia termékének ítélte az Év Terméke Díjat a webes elemző ügyfélalkalmazások kategóriájában. Az ügyfélkapcsolat-kezelést (CRM) végző e-Discovery javítja a gazdálkodás hatékonyságát, és segíti a vállalatokat ügyfeleikkel kialakított kapcsolataik megőrzésében, hiszen „megmondja”, kik látogatják webhelyüket, mennyi időt töltenek ott, és mely oldalakat nyitottak meg. A SAS e-Intelligencia segítségével a vállalatok áttekinthetik látogatóik navigációs útvonalait, s az így leszűrt tanulságok alapján javíthatják weboldaluk kialakítását.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.