Panasonic – Hároméves stratégia

 

A japán Panasonic információtechnológiai és szórakoztatóelektronikai óriáscég elnöke, Kunio Nakamura január közepén ismertette az elkövetkező három év stratégiai növekedésre és szerkezeti reformokra vonatkozó tervét. Az „Értékteremtés 21” elnevezésű terv keretében a Panasonic 2001. április 1-jétől négy új szegmensre – audiovizuális hálózatok, háztartási készülékek, ipari berendezések, valamint alkatrészek és eszközök – kívánja felosztani a jelenleg fogyasztási cikkekre, ipari termékekre és alkatrészekre osztott termékstruktúráját. Bővíteni szeretné a berendezések eladásának növelésén kívül eszköz- és szolgáltatási üzletágát, növelni kívánja a szolgáltatások színvonalát, no és természetesen árbevételét is a 2004. pénzügyi évig. A szolgáltatások összforgalomban elfoglalt részarányát a jelenlegi 6 százalékról körülbelül 10 százalékra akarja emelni. A cég felgyorsítja az internet köré szerveződő otthoni hálózati berendezések fejlesztését is, és öt új, elsőbbséget élvező technológiai területen bővíti K + F tevékenységét (szoftverfejlesztés, hálózattechnológia, anyag- és eljárástechnika, félvezetők, valamint környezetvédelem és energia), amivel a hálózati berendezések és a legfontosabb eszközök fejlesztését kívánja felgyorsítani. A cég a szellemi termékekkel kapcsolatos stratégiáját is szeretné megerősíteni világszerte.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo