Panasonic – Hároméves stratégia

 

A japán Panasonic információtechnológiai és szórakoztatóelektronikai óriáscég elnöke, Kunio Nakamura január közepén ismertette az elkövetkező három év stratégiai növekedésre és szerkezeti reformokra vonatkozó tervét. Az „Értékteremtés 21” elnevezésű terv keretében a Panasonic 2001. április 1-jétől négy új szegmensre – audiovizuális hálózatok, háztartási készülékek, ipari berendezések, valamint alkatrészek és eszközök – kívánja felosztani a jelenleg fogyasztási cikkekre, ipari termékekre és alkatrészekre osztott termékstruktúráját. Bővíteni szeretné a berendezések eladásának növelésén kívül eszköz- és szolgáltatási üzletágát, növelni kívánja a szolgáltatások színvonalát, no és természetesen árbevételét is a 2004. pénzügyi évig. A szolgáltatások összforgalomban elfoglalt részarányát a jelenlegi 6 százalékról körülbelül 10 százalékra akarja emelni. A cég felgyorsítja az internet köré szerveződő otthoni hálózati berendezések fejlesztését is, és öt új, elsőbbséget élvező technológiai területen bővíti K + F tevékenységét (szoftverfejlesztés, hálózattechnológia, anyag- és eljárástechnika, félvezetők, valamint környezetvédelem és energia), amivel a hálózati berendezések és a legfontosabb eszközök fejlesztését kívánja felgyorsítani. A cég a szellemi termékekkel kapcsolatos stratégiáját is szeretné megerősíteni világszerte.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo