Matáv – Arculatváltás

 

Január 18-ától folyamatosan vezeti be új stratégiáját, megjelenését, reklámkampányát a Matáv. Ennek lényege, hogy az erőforrások jelentős részét, ezután négy fő területre – internet, mobil telefónia, adatátvitel, „földrajzi” bővülés – koncentrálja. A cég vezetőinek megfogalmazása szerint a Matáv „az új gazdaság meghatározó szereplője, amely megtartja a kelet-közép-európai régióban kivívott vezető szerepét”. Az új Matáv új logóval, új szlogennel („Matáv. A szavakon túl”), a totális kommunikációt szimbolizáló tárggyal (tengeri kagyló), új akusztikus logóval (új motívumú zenével), új márkahívószóval („értékteremtő”), három új reklámfilmmel, valamint megújult honlappal jelentkezik. Ezt kiegészíti a jövőben az eddigihez képest agresszívebb kommunikációs stílus.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo