Matáv – Arculatváltás

 

Január 18-ától folyamatosan vezeti be új stratégiáját, megjelenését, reklámkampányát a Matáv. Ennek lényege, hogy az erőforrások jelentős részét, ezután négy fő területre – internet, mobil telefónia, adatátvitel, „földrajzi” bővülés – koncentrálja. A cég vezetőinek megfogalmazása szerint a Matáv „az új gazdaság meghatározó szereplője, amely megtartja a kelet-közép-európai régióban kivívott vezető szerepét”. Az új Matáv új logóval, új szlogennel („Matáv. A szavakon túl”), a totális kommunikációt szimbolizáló tárggyal (tengeri kagyló), új akusztikus logóval (új motívumú zenével), új márkahívószóval („értékteremtő”), három új reklámfilmmel, valamint megújult honlappal jelentkezik. Ezt kiegészíti a jövőben az eddigihez képest agresszívebb kommunikációs stílus.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo