Január 18-ától folyamatosan vezeti be új stratégiáját, megjelenését, reklámkampányát a Matáv. Ennek lényege, hogy az erőforrások jelentős részét, ezután négy fő területre – internet, mobil telefónia, adatátvitel, „földrajzi” bővülés – koncentrálja. A cég vezetőinek megfogalmazása szerint a Matáv „az új gazdaság meghatározó szereplője, amely megtartja a kelet-közép-európai régióban kivívott vezető szerepét”. Az új Matáv új logóval, új szlogennel („Matáv. A szavakon túl”), a totális kommunikációt szimbolizáló tárggyal (tengeri kagyló), új akusztikus logóval (új motívumú zenével), új márkahívószóval („értékteremtő”), három új reklámfilmmel, valamint megújult honlappal jelentkezik. Ezt kiegészíti a jövőben az eddigihez képest agresszívebb kommunikációs stílus.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.