Elektronikus nagykereskedelem
A HRP Hungary Kft. számára fejlesztett ki egy business to business (B2B) nagykereskedelmi megoldást az ICON Kft., amely rendhagyó, speciális igényeket elégít ki. Nagykereskedelem esetén a vásárlókör ugyanis előre szerződött partnerekből áll, akiknek akár egyenként kell testre szabott kínálatot, árstruktúrát, kedvezményeket meghatározni. A vásárlói oldal alapfunkcióiban nem tér el más áruházakétól, tehát van lehetőség a több szempont szerinti keresésre, a találatok elmentésére, termék és gyártó szerinti böngészésre vagy a termékleírások megjelenítésére; de a kereskedelmi rendszer kifejlesztésénél figyelembe vettek olyan speciális igényeket is, mint a személyre szabott árképzés, az akciók kezelése és az elektronikus árverések megvalósítása.
A kényelmes és biztonságos üzemeltetést szolgálja a HRP meglévő háttérrendszerével való biztonságos kapcsolat. A háttérrendszer és az elektronikus kereskedelmi rendszer (EC-rendszer) adatbázisa között teljes a szinkron, a frissítés pedig automatikus. Emellett a partnercégek néhány emberének olyan jogosultságokat oszthat ki a rendszer, amellyel a kijelölt személy például meghatározhatja azt, hogy saját cégén belül ki adhat fel megrendelést. Az áruház üzemeltetőinek munkáját megkönnyíti, hogy az előre definiálható keresések linkként jelennek meg a főoldalon.
***
Kategóriamenedzsment
S/G Optimizer a neve a Synergon Informatika Rt. és a GfK Hungária Piackutató Intézet közös termékének, amely a kereskedők és a gyártók számára, az úgynevezett kategóriamenedzsment révén nyújt lehetőséget a versenyképességük javítására. Az S/G Optimizerhez a szoftverhátteret és a projektmenedzsmentet a Synergon, a piackutatási tapasztalatokat és az adazbázist – a ConsumerScan adatait – a GfK Hungária szolgáltatja. Ez az egyetlen magyarországi adatforrás, amely egyszerre ad információt árukategóriáról, bolti forgalomról és fogyasztásról, és egy kétezer háztartásból álló reprezentatív minta alapján folyamatosan méri a magyar háztartások aktuális fogyasztását és vásárlási szokásait. A ConsumerScan a hagyományos (hipermarket, diszkont, kisebb vegyesbolt) és a nem hagyományos (például nagykereskedelem és utcai árus ) értékesítési csatornákat is figyeli, valamint a boltláncokról név szerint is szolgáltat információt.
Az S/G Optimizer javítani kívánja a menedzsmentprojektek hatékonyságát és kiszélesíteni hatáskörüket. Már Magyarországon is konkrét példák igazolják, hogy a kategóriamenedzsment tudatos alkalmazása a kereskedelemben az értékesítési eredmények növekedését vonja maga után. Az S/G Optimizer lehetővé teszi az élelmiszer- és vegyiáru-gyártók, a kis- és nagykereskedelmi láncok számára bolttípusonként, hogy hatékony és optimális választékot, kihelyezési stratégiát, könnyen nyomon követhető és változtatható polci elrendezést alakítsanak ki. Elősegíti a napi fogyasztási cikkek forgalmának optimális növelését, a racionális választék kialakítását és megtervezését és ezzel a piaci részesedés növekedését.
Véleményvezér
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában
A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések
Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Magyarországon emelkedtek a legnagyobbat az ipari termelői árak, miközben a kormány szerint mi kapjuk a legolcsóbban az energiát az oroszoktól
Sok az ellentmondás a kormány által mondottakban.