Generali-Providencia - Az erős második

 

A Generali-Providencia tavalyi, sikeres üzleti évével tovább erősítette pozícióját a magyar biztosítási piacon: ma már 17,2 százalékos a részesedése. Ügyfelei száma 75 ezerre gyarapodott, az életbiztosításban rekordnövekedést ért el új termékeivel, különösen népszerű a befektetéshez kötött termékcsalád, az Aranyszárny és az Aranyszárny Exkluzív. Sikereiben jelentős szerepe volt annak, hogy erősödött együttműködése a bankokkal és a Magyar Postával

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo