Az Első Pesti Telefontársaság (ept) sajátos piaci stratégiával és önálló szolgáltatási struktúrával készül arra, hogy kifejezetten a budapesti kis- és közepes vállalatok teljes körű telekommunikációs partnere legyen. A szolgáltatói szerep részeként nagy kapacitású úgynevezett „contact center”-t épített ki, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jelentősebb beruházás nélkül építsék fel gyors és hatékony ügyfélszolgálatukat: egy rögzített információs rendszerben a készülék nyomógombjainak segítségével lehet manőverezni.
Véleményvezér
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában
A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések
Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Magyarországon emelkedtek a legnagyobbat az ipari termelői árak, miközben a kormány szerint mi kapjuk a legolcsóbban az energiát az oroszoktól
Sok az ellentmondás a kormány által mondottakban.