Az Első Pesti Telefontársaság (ept) sajátos piaci stratégiával és önálló szolgáltatási struktúrával készül arra, hogy kifejezetten a budapesti kis- és közepes vállalatok teljes körű telekommunikációs partnere legyen. A szolgáltatói szerep részeként nagy kapacitású úgynevezett „contact center”-t épített ki, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jelentősebb beruházás nélkül építsék fel gyors és hatékony ügyfélszolgálatukat: egy rögzített információs rendszerben a készülék nyomógombjainak segítségével lehet manőverezni.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.