Az Első Pesti Telefontársaság (ept) sajátos piaci stratégiával és önálló szolgáltatási struktúrával készül arra, hogy kifejezetten a budapesti kis- és közepes vállalatok teljes körű telekommunikációs partnere legyen. A szolgáltatói szerep részeként nagy kapacitású úgynevezett „contact center”-t épített ki, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jelentősebb beruházás nélkül építsék fel gyors és hatékony ügyfélszolgálatukat: egy rögzített információs rendszerben a készülék nyomógombjainak segítségével lehet manőverezni.
Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!
Klasszis Befektetői Klub
2025. május 27. 17:00, Budapest
Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény
A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”
A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért
Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.

Donald Trump hivatalos közösségi oldalán pápának öltözve látható, sokan kiakadtak
Rossz vicc, vagy egy politikusi tréfa?