Az extraplatós, ponyvás, dobozos és termodobozos kivitelben is rendelhető jármű formája – a mai igényeknek megfelelően – modern, a dupla kabinos változat azonban kissé bumfordi. Az elöl nagyobb, hátul kisebb dupla kerekek jóvoltából nagyon jól manőverezhető, és igen jól pakolható, terhelhető.
A hatszemélyes K2700 használati értéke vitathatatlan. Valószínűleg arra találták ki, hogy hat embert viszonylagosan jó körülmények között elszállítson a munkahelyre és onnan vissza. Menet közben azonban a vezető több szempontból kompromisszumokra kényszerül. Ő és az utasok gyakorlatilag a kerekek felett ülnek, így rossz úton állandóan lifteznek. Ráadásul az utastérbe alulról betüremkedő motor, hátul pedig a meredek háttámla korlátozza a kényelmet.
Sebaj, a K2700-ast nem is példás ergonómiája miatt ajánlják figyelmünkbe. Az autó igazán akkor van elemében, ha szállításra, fuvarozásra használják: hasznos terhelése 1450 kilogramm. A 81 lóerős dízelmotor erőlködés nélkül, halkan végzi feladatát, fogyasztása pedig igazán méltányos. (Júliustól már csak Euro 3-as, 94 lóerős 2,5 TD motorral lesz kapható a Kia.) Kedvező, hogy a K2700-as fordulási köre alig több 8 méternél, így igazán könnyű vele lavírozni. Az opcióként rendelhető differenciálzár részben kiküszöböli a hátsókerék-hajtás hátrányait, a fékek szabályozása pedig terhelésfüggő.
A dupla kabinos Kia K2700 II ár-használati érték aránya nagyon jó, 2,6 millió forint plusz áfából elvihető. A legdrágább platós változat ára is kevesebb, mint 2,9 millió forint plusz áfa. Ennyi pénzért pedig igazán megéri: hűséges társat kapunk érte.
Véleményvezér
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?
Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala
A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.