Teljes lefedettséget biztosít a Google

Sokaknak a Google-ről elsősorban annyi jut eszükbe, hogy a legnépszerűbb kereső, amelyben könnyen és gyorsan megtalálhatjuk, amit keresünk. Cégvezetőknek, marketingeseknek azonban fontos tudni, hogy a Google által működtetett csatornákon keresztül akár teljes online lefedettséget is elérhetünk egy reklámkampánnyal.

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Legyél első!

A legnépszerűbb és legtöbb profittal kecsegtető marketingeszköz, amit a Google tud nyújtani, ha a cégünk jelenik meg a találati lista elején olyankor, mikor egy internetező az általunk kínált terméket, szolgáltatást keresi. Mivel ebben az esetben a potenciális ügyfél már abban a döntési fázisban van, hogy tudja mit szeretne, csak még nem tudja kitől, így belőlük válhat a legnagyobb valószínűséggel ügyfél, ha a mi cégünket találja meg.

A találati lista elejére kétféle módon tud kerülni a vállalkozásunk: SEO (keresőoptimalizálás) vagy Google Ads segítségével. Ahhoz, hogy valóban a várt eredményt érjük el, mindenképp fontos, hogy hozzáértő szakemberre legyen bízva, akár a keresőoptimalizálás, akár a Google Ads mellett döntünk.

Hirdess nagy látogatottságú oldalakon egy hirdetői rendszeren keresztül!

A fent említett Google Ads rendszer a találati listán megjelenő, kulcsszavas hirdetéseken kívül arra is lehetőséget biztosít, hogy nagy látogatottságú, népszerű weboldalakon helyezzünk el hirdetéseket. Mivel a Google hirdetési kódját nagyon sok magyar hírportál, weboldal is elhelyezte az oldalán, így egy platformon keresztül akár az összes internetezőt is elérhetjük egy jól megszerkesztett, képes, banneres hirdetésünkkel. Ennek köszönhetően akár komoly márkaépítő kampányokat is futtathatunk a Google rendszerén keresztül.

Google Shopping

A webshop üzemeltetők nagy örömére már hazánkban is elérhető a Google Shopping. Ennek köszönhetően mind a Google találati listáján, mind a hirdetésmegjelenítők weboldalán van lehetőség arra, hogy a webshopunkból azok a termékek jelenjenek meg az internetezőknek, amelyek aktuálisan épp érdekelhetik.

YouTube hirdetések

Látványos és hatékony hirdetési kampányokat futtathatunk a YouTube segítségével. A TrueView videohirdetések a megnézendő videók előtt jelennek meg és ideális beállítások esetén csak akkor termelnek hirdetési költséget, ha megfelelő ideig nézi egy-egy internetező a reklámunkat.

Térképen is megtalálnak?

A Google Business segítségével feltüntethetjük cégünket a Google térképen is, így azokat is könnyedén elérhetjük, akik a térkép segítségével helyi vállalkozást keresnek. Ha tovább akarunk menni, akkor a Waze használatával (amely ugye szintén Google termék) megjelenhet a hirdetésünk azoknak, akik épp a népszerű közösségi navigációt használják.

Jelenjen meg a hirdetésed mobilapplikációkban!

A Google Ads segítségével olyankor is elérheted az embereket, amikor épp a telefonjukon használnak valamilyen ingyenes applikációt. Ez különösen azoknak jó, akiknek a releváns applikációknál való megjelenés potenciális ügyfeleket hozhat.

Jelenj meg a Gmail levelek között!

Talán nem meglepő, hogy arra is van lehetőségünk, hogy beállítsunk hirdetést azoknak, akik Gmail-es e-mail címmel rendelkeznek. Ebben az esetben a hirdetésünket akár úgy is beállíthatjuk, hogy olyan felhasználóknak jelenjen meg, akik a levelezésükben említést tettek az általunk forgalmazott termékről, szolgáltatásról.

Bár a fenti hirdetési formák között jelentős különbségek vannak, két dolog azonban mindenképp közös bennük. Mindegyik Google, és bármelyiket akarjuk is használni, alapbeállításokkal sajnos az esetek döntő többségében nem működnek sikeresen, de profi beállításokkal nagyon hatékonyak tudnak lenni

Szerző: Marketing Kalkulátor

(x)

Véleményvezér

Összeomlott a kubai gazdaság

Összeomlott a kubai gazdaság 

Fidel Castro öröksége a csőd.
Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs?

Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs? 

Megéri gyümölcsért is Amerikába menni. 
Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo