Teljes lefedettséget biztosít a Google

Sokaknak a Google-ről elsősorban annyi jut eszükbe, hogy a legnépszerűbb kereső, amelyben könnyen és gyorsan megtalálhatjuk, amit keresünk. Cégvezetőknek, marketingeseknek azonban fontos tudni, hogy a Google által működtetett csatornákon keresztül akár teljes online lefedettséget is elérhetünk egy reklámkampánnyal.

Legyél első!

A legnépszerűbb és legtöbb profittal kecsegtető marketingeszköz, amit a Google tud nyújtani, ha a cégünk jelenik meg a találati lista elején olyankor, mikor egy internetező az általunk kínált terméket, szolgáltatást keresi. Mivel ebben az esetben a potenciális ügyfél már abban a döntési fázisban van, hogy tudja mit szeretne, csak még nem tudja kitől, így belőlük válhat a legnagyobb valószínűséggel ügyfél, ha a mi cégünket találja meg.

A találati lista elejére kétféle módon tud kerülni a vállalkozásunk: SEO (keresőoptimalizálás) vagy Google Ads segítségével. Ahhoz, hogy valóban a várt eredményt érjük el, mindenképp fontos, hogy hozzáértő szakemberre legyen bízva, akár a keresőoptimalizálás, akár a Google Ads mellett döntünk.

Hirdess nagy látogatottságú oldalakon egy hirdetői rendszeren keresztül!

A fent említett Google Ads rendszer a találati listán megjelenő, kulc

sszavas hirdetéseken kívül arra is lehetőséget biztosít, hogy nagy látogatottságú, népszerű weboldalakon helyezzünk el hirdetéseket. Mivel a Google hirdetési kódját nagyon sok magyar hírportál, weboldal is elhelyezte az oldalán, így egy platformon keresztül akár az összes internetezőt is elérhetjük egy jól megszerkesztett, képes, banneres hirdetésünkkel. Ennek köszönhetően akár komoly márkaépítő kampányokat is futtathatunk a Google rendszerén keresztül.

Google Shopping

A webshop üzemeltetők nagy örömére már hazánkban is elérhető a Google Shopping. Ennek köszönhetően mind a Google találati listáján, mind a hirdetésmegjelenítők weboldalán van lehetőség arra, hogy a webshopunkból azok a termékek jelenjenek meg az internetezőknek, amelyek aktuálisan épp érdekelhetik.

YouTube hirdetések

Látványos és hatékony hirdetési kampányokat futtathatunk a YouTube segítségével. A TrueView videohirdetések a megnézendő videók előtt jelennek meg és ideális beállítások esetén csak akkor termelnek hirdetési költséget, ha megfelelő ideig nézi egy-egy internetező a reklámunkat.

Térképen is megtalálnak?

A Google Business segítségével feltüntethetjük cégünket a Google térképen is, így azokat is könnyedén elérhetjük, akik a térkép segítségével helyi vállalkozást keresnek. Ha tovább akarunk menni, akkor a Waze használatával (amely ugye szintén Google termék) megjelenhet a hirdetésünk azoknak, akik épp a népszerű közösségi navigációt használják.

Jelenjen meg a hirdetésed mobilapplikációkban!

A Google Ads segítségével olyankor is elérheted az embereket, amikor épp a telefonjukon használnak valamilyen ingyenes applikációt. Ez különösen azoknak jó, akiknek a releváns applikációknál való megjelenés potenciális ügyfeleket hozhat.

Jelenj meg a Gmail levelek között!

Talán nem meglepő, hogy arra is van lehetőségünk, hogy beállítsunk hirdetést azoknak, akik Gmail-es e-mail címmel rendelkeznek. Ebben az esetben a hirdetésünket akár úgy is beállíthatjuk, hogy olyan felhasználóknak jelenjen meg, akik a levelezésükben említést tettek az általunk forgalmazott termékről, szolgáltatásról.

Bár a fenti hirdetési formák között jelentős különbségek vannak, két dolog azonban mindenképp közös bennük. Mindegyik Google, és bármelyiket akarjuk is használni, alapbeállításokkal sajnos az esetek döntő többségében nem működnek sikeresen, de profi beállításokkal nagyon hatékonyak tudnak lenni

Szerző: Marketing Kalkulátor

(x)

Véleményvezér

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság

Argentínában kidobták a korrupt politikai elitet és kilőtt a gazdaság 

Négy hónap alatt tűnt el a költségvetési hiány.
Újra lőnek az ukrán tüzérek

Újra lőnek az ukrán tüzérek 

Nagy hatótávolságú rakétákat is kapnak az ukránok.
Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo