Hat héten át versengtek a vállalkozások a UPC Business Nagydíjért. A játék elsődleges célja az volt, hogy a pályázókat távlati gondolkodásra késztesse, saját cégük jövőjét, lehetőségeit illetően. A kérdésekre várakozáson felüli számban érkeztek a bátor, vizionárius és gyakran meglepő válaszok a versenyzőktől. A szakmai zsűri tagjai - Bodon Ildikó a UPC Vállalati Szolgáltatások üzletágának vezetője, Varga Zoltán üzletember, a Central Médiacsoport vezérigazgatója, és Till Attila több körös előszűrést és alapos mérlegelést követően választották ki a győzteseket.
A tét nagy volt, a UPC Vállalati Szolgáltatások üzletága által felajánlott 10 millió forintos fődíjat végül az a miskolci székhelyű Unisignal Kft. vihette haza, amely alacsony energiafelhasználású „zéróenergiás” házak tervezésével és kivitelezésével foglalkozik, egy innovatív technológiára alapozva. Különdíjban részesült a Digital Vision Kft. csapata, akik Budapest Bakering elnevezésű projektjükkel a fővárosi street food világát készülnek forradalmasítani. Szintén különdíjjal jutalmazta a zsűri a gyógyszer- és funkcionális élelmiszerfejlesztésre szakosodott szegedi Pharmacoidea Kft-t, amelynek küldetése gyógyíthatatlannak tartott kórképek ellenszereinek kifejlesztése és a rászorulókhoz történő mihamarabbi eljuttatása.
Chris Coles, a UPC anyavállalatának, a Liberty Globalnak európai üzleti szolgáltatásokért felelős vezetője azt köszöntőjében azt hangsúlyozta, hisznek abban, hogy a gazdaság valódi lelkét a sikeres kis- és közepes vállalkozások adják.
„A beérkezett pályázatok száma és kiemelkedő színvonala igazolja, hogy helyesen döntöttünk, amikor úgy határoztunk, hogy egy szokásos ajánlati kampány helyett ezúttal inkább egy rendhagyó versenyt szervezünk a kis- és közepes vállalkozások számára. A nagydíjra átcsoportosított összeg kétszeresen is megtérült, hiszen a díjazott vállalkozások megvalósíthatják céljaikat, másrészt mi is hatalmas inspirációt kaptunk tőlük az innovatív gondolkodásmód és a kreativitás terén – mondta el Bodon Ildikó a UPC Vállalati Szolgáltatások üzletágának vezetője a díjkiosztón. Azt is hozzátette, hogy az általános infokommunikációs jártasságon túl külön is értékelték a versenyzők többségének pozitív szemléletmódját, amely azt bizonyítja, hogy a vállalkozói kedv a mindennapi nehézségek ellenére is él a hazai kkv-k világában.