Az étteremlánc első egysége Budapest szívében - V. Nádor u. 5.- került megnyitásra. A teljes hálózat kiépítése várhatóan 12-18 hónap alatt valósul meg. A második ütemben a budapesti helyszíneken túl vidéki franchise egységek megnyitására is sor kerül. A száz százalékban magyar tulajdonú étteremlánc a gazdasági válság ellenére megnyitotta kapuit.
„Egyedi gazdasági és kommunikációs stratégiával és ehhez kapcsolódó kampánnyal kívánunk megjelenni a piacon. Első kampányunk egy éven át aktív. Megrendelőink között csodálatos álomutazások kerülnek kisorolásra, 2 havi desztináció váltással. Az Anubis Travel utazási irodával közösen indított aktivitás lévén a vendégek Mallorcára, Rodoszra, Krétára vagy akár Egyiptomba is eljuthatnak egy-egy álomutazás keretében" - mondta el Huszár Gábor az étteremlánc marketing igazgatója. „Budapesti közlekedési dugókba és játszóterekre is kiszállítunk. Az előbbi esetében a pizza kiszállás nyilván nem megoldható, hacsak nem áll majd egy órát a forgalomban a megrendelő, de egy spagetti vagy egy akár könnyű saláta vagy desszert segíthet az éhes vendégen"- tette hozzá Huszár Gábor.