Új konferenciaigazgatóval erősít a Piac és Profit Kiadó

2009. augusztus 1-jétől dr. Tungli Márta erősíti a Piac és Profit Kiadót konferenciaigazgató pozícióban. Az új vezető a Kiadó szakmai konferenciáinak, workshopjainak, tréningjeinek megszervezéséért, magas szintű szakmaiságuk fenntartásáért, valamint a kiadónak a gazdasági témájú konferenciák szervezésében kivívott piacvezető pozíciójának megtartásáért felel.

Az okleveles közgazda végzettségű, közgazdász doktori fokozattal is rendelkező szakember az elmúlt évtizedekben széles körű marketing tapasztalatra tett szert, amely a konferencia- és oktatásszervezésen túl kiterjed a reklám és a kommunikáció területére is. Az új vezető korábban 12 évig volt a Magyar Marketing Szövetség alapító főtitkára. Ezt megelőzően egy idegenforgalommal és ingatlanfejlesztéssel foglalkozó cég marketing igazgatójaként, könyvkiadói felelős szerkesztőként, s egy reklámügynökség (Kontakt Média Kft.) marketing igazgatójaként is dolgozott.

Dr. Tungli Márta ezentúl a Piac és Profit Kiadó szakmai konferenciáinak, workshopjainak, tréningjeinek megszervezéséért, magas szintű szakmaiságuk fenntartásáért, valamint a kiadónak a gazdasági témájú konferenciák szervezésében kivívott piacvezető pozíciójának megtartásáért felel. A szakember fogja már szervezni az idén  nyolcadik alkalommal sorra kerülő E-Magyarország, e-kormányzat, 2009 konferencia előkészületeit, illetve a tizedik Üzleti Etikai Díjátadó Gála estélyét. Célkitűzései közé tartozik, hogy a Kiadó gyakorlati gazdasági témájú konferenciák területén elért vezető piaci pozícióját megerősítése, illetve a Piac és Profit márkanév ismertségét és elismertségét tovább növelje az üzleti és szakmai célcsoportok körében.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo