Az okleveles közgazda végzettségű, közgazdász doktori fokozattal is rendelkező szakember az elmúlt évtizedekben széles körű marketing tapasztalatra tett szert, amely a konferencia- és oktatásszervezésen túl kiterjed a reklám és a kommunikáció területére is. Az új vezető korábban 12 évig volt a Magyar Marketing Szövetség alapító főtitkára. Ezt megelőzően egy idegenforgalommal és ingatlanfejlesztéssel foglalkozó cég marketing igazgatójaként, könyvkiadói felelős szerkesztőként, s egy reklámügynökség (Kontakt Média Kft.) marketing igazgatójaként is dolgozott.
Dr. Tungli Márta ezentúl a Piac és Profit Kiadó szakmai konferenciáinak, workshopjainak, tréningjeinek megszervezéséért, magas szintű szakmaiságuk fenntartásáért, valamint a kiadónak a gazdasági témájú konferenciák szervezésében kivívott piacvezető pozíciójának megtartásáért felel. A szakember fogja már szervezni az idén nyolcadik alkalommal sorra kerülő E-Magyarország, e-kormányzat, 2009 konferencia előkészületeit, illetve a tizedik Üzleti Etikai Díjátadó Gála estélyét. Célkitűzései közé tartozik, hogy a Kiadó gyakorlati gazdasági témájú konferenciák területén elért vezető piaci pozícióját megerősítése, illetve a Piac és Profit márkanév ismertségét és elismertségét tovább növelje az üzleti és szakmai célcsoportok körében.