A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
"Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ helyszínéül azért Miskolcra esett választásunk, mivel fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk." - mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. "Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat. A befektetői környezet vonzó eleme többek között az egyetem és az a tény is, hogy már több sikeres informatikai vállalkozás működik itt."- tette hozzá.
"A Vodafone beruházása egy olyan munkaerőpiaci helyzetben valósul meg, amikor kiemelt fontossága van minden munkahelynek." - hangsúlyozta az együttműködési megállapodás aláírása kapcsán Szabó József, az Észak-Magyarországi Regionális Munkaügyi Központ főigazgatója. "A Munkaügyi Központ segíti és támogatja a hosszú távú befektetési tervekkel érkező cégeket, s reméljük, hogy jelen megállapodás példaként szolgál a jövőben azon vállalkozások számára, melyek helyszínt keresnek tervezett beruházásuk megvalósításához." - zárta gondolatait.
"Végre látszik annak az eredménye, amiért az elmúlt években dolgoztunk. Mint ismeretes, tavaly a Financial Times fdi magazinjának szakértői Miskolcot a külföldi tőkebefektetők számára kiemelten vonzó helyszínné nyilvánították, mai bejelentésünk pedig ennek már kézzelfogható bizonyítéka." - mondta Káli Sándor. A polgármester a Vodafone megjelenésével arra számít, hogy a közelmúltban előkészített új iparterület iránt is tovább nőhet az érdeklődés.
Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ kialakításával a Vodafone a piaci elvárásoknak megfelelően, a korábbiaknál hatékonyabb módon, alacsonyabb költséggel, magasabb ügyfélszolgálati kiszolgálást biztosít majd. Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más Vodafone országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH).
Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központban nyíló munkalehetőségekre jelentkezni az [email protected] e-mailcímen lehet.