Taroltak a női vállalkozók Egerben

Minden eddiginél szorosabb volt a Junior Expo vállalkozói versenye. A prímet idén a női vállalkozók vitték el, a győztesek külföldi üzleti- és tanulmányutakat nyertek.

A Junior Expo díjazottai

Az első helyezettnek járó serleget Alekszi Viktória, a Cavalliera lovasruházati cég alapító-vezetője vehette át, de a második helyet is egy ruhákkal foglalkozó hölgy szerezte meg, Csillag Zsuzsanna, a kötött ruhákra specializálódott SÜEL tulajdonos-tervezője. A harmadik egy orvos-technológiai innovációt is Egerbe hozó cég, a Tech- Medical lett. Torda Tibor az expón mutatta be a saját kisgyermeke ihlette csecsemőmozgató rendszert.

A díjátadó gálán köszöntötte a fiatal vállalkozókat a tavalyi győztes, Fejérdy Zsófia is, aki beszámolt az elmúlt egy év fejlődéséről, történéseiről. A baba-mama marketinggel foglalkozó cég, a PromoBox vezetője Kínába látogathatott el a 2013-as Junior Expo nyerteseként, de – mint mondta – az elismerés felelősséget is helyezett a vállára. „Úgy éreztem, fejlődnünk kell, mert ez a díj kötelez! A Junior Expo ihlette azt a mobilapplikációt, amivel az édesanyák a gyermekük fejlődését tudják majd nyomon követni a fogantatástól egészen a kicsi egyéves koráig” – fogalmazott Fejérdy Zsófia, aki idén már zsűritagként értékelte vállalkozótársait.

A színvonalat dicsérte a zsűri többi tagja, Kovács Piroska (Kárpát Régió Üzleti Hálózat), Honfi Gábor (Szuperinfo), Szőke István (Agria Park) és Tietze Károly (vállalkozó) is. Mivel a zsűri összetétele technikai okok miatt még az utolsó napon is változott, feddhetetlenül megfelelő – bármiféle befolyásolás nélküli – döntés született.

Az első helyezettként Alekszi Viktória utazhat New Yorkba, cége a Cavalliera (Budapest). A díjlovaglóként ismert sportoló-üzletasszony cégének lovas öltözetei már 38 országban kaphatók magyar márkaként. A zsűritagok kiemelték Alekszi Viktória meggyőző fellépését és a cég folyamatos fejlődését, innovativitását.

Az ezüstkupát szintén egy divatban érdekelt üzletasszony, Csillag Zsuzsanna tervező érdemelte ki, ő Brüsszelbe nyert tanulmányutat. A SÜEL (Keszthely, Budapest) családi vállalkozásból indult ma egyre ismertebb kötött ruházati márka. A cégnél újraírták a kötött pulóver fogalmát, divatossá, egyedivé téve azt.

Vállalkozna? Most van rá nyolcszázmillió!
Több mint nyolcszázmilliós kerettel indul a fiatalok vállalkozóvá válását segítő program a Közép-Magyarországi régióban. A 35 év alatti fiatalok 3 milliós vissza nem térítendő támogatást nyerhetnek.
A hatvani Tech-Medical Kft. is dobogós lett, így Bécsbe utazhat. Az orvostechnikai cég saját innovációt mutatott be az expón. Torda Tibor alapító-ügyvezető kisgyermeke születésekor látta a kórházakban jelenleg működő kosaras szerkezetekkel történő csecsemőszállítást. Olyan rendszert talált ki, amivel biztonságosabbá és olcsóbbá teheti a kisbabák kórházi mozgatását.

Szombaton, az expó záró ünnepségén adták át a közönségdíjat. A rendezvény látogatói két napon keresztül szavazhattak az általuk legszínvonalasabbnak ítélt standra, vállalkozásra. A legtöbb voksot egy egri cég, a Lagadrimi Lakberendezés és Ajándék Szalon kapta, standjuknál – sok más érdekesség mellett – egy herendi festőművésszel is lehetett találkozni, aki megmutatta a porcelánrajzolás titkát, és a gyerekek kezét is szebbnél szebb mintákkal látta el (természetesen speciálisan erre a célra készült festékkel).  Horváth Ágnes, az expót szervező Agria Universitas Egyesület elnöke köszönetet mondott a kiállító vállalkozóknak a színvonalas megjelenésért, és reményét fejezte ki arra nézve, hogy a jövőben is visszalátogatnak Egerbe.

Idén a Kárpát-medence minden országából érkeztek 35 év alatti vállalkozók a hevesi megyeszékhelyre. Az V. Junior Expo sikeresen mutatta be a jövő gazdaságának alapját jelentő fiatal, kreatív és bátor vállalkozókat, akik találkozhattak a piaccal, üzleti és baráti kapcsolatokat köthettek és kötöttek. Az Agria Universitas Egyesület a jövőben is követi a kiállítók eredményeit, 2015-ben pedig újra várja a fiatal vállalkozókat Egerbe!

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo