Siker természetesen

Öt év alatt hatalmas fejlődésen ment keresztül a Manna Szappan. Mostanra közel 100 munkatárssal több mint 100 féle terméket állítanak elő. A környezetbarát jelleget pedig mostanra hivatalos minősítés is megerősíti - elsőként Magyarországon.

Kép:Manna

A Manna kínálatában jelenleg több mint száz termék elérhető azok számára, akik a természetes alapanyagokból készült kozmetikumok mellett teszik le voksukat. A termékpaletta folyamatosan bővül, jelenleg kilenc termékcsoportban kínál 100%-ban vegyszermentes natúr kozmetikumokat a vásárlóknak. A termékfejlesztés azonban folyamatos, az idei évben eddig bevezetett 3 szappan mellett a nyáron további új szappanokat kínál a Manna.

Az első perctől online értékesítésben gondolkodtak - sikerrel. A Manna online vevőinek száma mára közelíti a 150 000-et. A tavalyi évben 1 millió termék jutott el a fogyasztókhoz, azaz elvileg minden negyedik család használhatott Mannát. Az online megjelenés miatt sokáig saját kézben tudták tartani a növekedést, mostanra viszont már franchise partnerekkel is dolgoznak együtt. Mára a világ minden országában értékesítenek már Manna termékeket, önálló üzleti partnerrel is rendelkeznek Ausztriában, Németországban, Szlovákiában és hamarosan Csehországban is lesz franchise partner.

A sikeres termékeket - amelyek mindegyikét a tulajdonos maga fejleszt és magán tesztel - sokan próbálják másolni, de Varga-Darabos Andreáék ezen nem aggódnak. Mint a Piac&Profitnak elmondta, a saját útjukat járják, bíznak termékeik kiemelkedően magas minőségében, amit az utánzók nem tudnak lemásolni.

A magas minőséget külső értékelés is megerősíti. A német BDIH, a legnagyobb európai minősítő szervezeteket tömörítő COSMOS  tagjaként a natúr kozmetikumok teljes átvilágítását végzi. 2015-ben a Manna paletta eddig negyedén végezte el a legszigorúbb minőségi vizsgálatot, aminek eredményeként Cosmos Natural és Cosmos Organic logót viselhet 24 Manna termék. A BUAV (Brit Egyesülés az Élveboncolás Eltörlésére) és a Cruelty Free International (Erőszakmentesség Nemzetközi Szervezete) erőszakmentes vállalattá minősítette a Manna Natúr Kozmetikum Kft.-t, és a minősítéssel járó Leaping Bunny (Ugró Nyuszi) logót magyar cégek közül elsőként a Manna érdemelte ki azzal, hogy a cég piacra lépésétől kezdődően kizárólag állatkísérletektől mentes alapanyagok felhasználásával állítja elő prémium kategóriás kozmetikai termékeit.

„Az ötödik születésnap megünneplése egy olyan alkalom számomra, amiről 6-8 éve még nem is álmodtam. Rendkívül büszke vagyok az elért eredményre, és a közel 100 munkatársamra, akikkel több millió embernek tudunk közösen olyan testápolási alternatívát nyújtani, ami kíméli a testet, és a környezetet is.” – mondta Varga-Darabos Andrea, a Manna alapító-tulajdonosa.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo