Siker természetesen

Öt év alatt hatalmas fejlődésen ment keresztül a Manna Szappan. Mostanra közel 100 munkatárssal több mint 100 féle terméket állítanak elő. A környezetbarát jelleget pedig mostanra hivatalos minősítés is megerősíti - elsőként Magyarországon.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:Manna

A Manna kínálatában jelenleg több mint száz termék elérhető azok számára, akik a természetes alapanyagokból készült kozmetikumok mellett teszik le voksukat. A termékpaletta folyamatosan bővül, jelenleg kilenc termékcsoportban kínál 100%-ban vegyszermentes natúr kozmetikumokat a vásárlóknak. A termékfejlesztés azonban folyamatos, az idei évben eddig bevezetett 3 szappan mellett a nyáron további új szappanokat kínál a Manna.

Az első perctől online értékesítésben gondolkodtak - sikerrel. A Manna online vevőinek száma mára közelíti a 150 000-et. A tavalyi évben 1 millió termék jutott el a fogyasztókhoz, azaz elvileg minden negyedik család használhatott Mannát. Az online megjelenés miatt sokáig saját kézben tudták tartani a növekedést, mostanra viszont már franchise partnerekkel is dolgoznak együtt. Mára a világ minden országában értékesítenek már Manna termékeket, önálló üzleti partnerrel is rendelkeznek Ausztriában, Németországban, Szlovákiában és hamarosan Csehországban is lesz franchise partner.

A sikeres termékeket - amelyek mindegyikét a tulajdonos maga fejleszt és magán tesztel - sokan próbálják másolni, de Varga-Darabos Andreáék ezen nem aggódnak. Mint a Piac&Profitnak elmondta, a saját útjukat járják, bíznak termékeik kiemelkedően magas minőségében, amit az utánzók nem tudnak lemásolni.

A magas minőséget külső értékelés is megerősíti. A német BDIH, a legnagyobb európai minősítő szervezeteket tömörítő COSMOS  tagjaként a natúr kozmetikumok teljes átvilágítását végzi. 2015-ben a Manna paletta eddig negyedén végezte el a legszigorúbb minőségi vizsgálatot, aminek eredményeként Cosmos Natural és Cosmos Organic logót viselhet 24 Manna termék. A BUAV (Brit Egyesülés az Élveboncolás Eltörlésére) és a Cruelty Free International (Erőszakmentesség Nemzetközi Szervezete) erőszakmentes vállalattá minősítette a Manna Natúr Kozmetikum Kft.-t, és a minősítéssel járó Leaping Bunny (Ugró Nyuszi) logót magyar cégek közül elsőként a Manna érdemelte ki azzal, hogy a cég piacra lépésétől kezdődően kizárólag állatkísérletektől mentes alapanyagok felhasználásával állítja elő prémium kategóriás kozmetikai termékeit.

„Az ötödik születésnap megünneplése egy olyan alkalom számomra, amiről 6-8 éve még nem is álmodtam. Rendkívül büszke vagyok az elért eredményre, és a közel 100 munkatársamra, akikkel több millió embernek tudunk közösen olyan testápolási alternatívát nyújtani, ami kíméli a testet, és a környezetet is.” – mondta Varga-Darabos Andrea, a Manna alapító-tulajdonosa.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo