Siker természetesen

Öt év alatt hatalmas fejlődésen ment keresztül a Manna Szappan. Mostanra közel 100 munkatárssal több mint 100 féle terméket állítanak elő. A környezetbarát jelleget pedig mostanra hivatalos minősítés is megerősíti - elsőként Magyarországon.

Kép:Manna

A Manna kínálatában jelenleg több mint száz termék elérhető azok számára, akik a természetes alapanyagokból készült kozmetikumok mellett teszik le voksukat. A termékpaletta folyamatosan bővül, jelenleg kilenc termékcsoportban kínál 100%-ban vegyszermentes natúr kozmetikumokat a vásárlóknak. A termékfejlesztés azonban folyamatos, az idei évben eddig bevezetett 3 szappan mellett a nyáron további új szappanokat kínál a Manna.

Az első perctől online értékesítésben gondolkodtak - sikerrel. A Manna online vevőinek száma mára közelíti a 150 000-et. A tavalyi évben 1 millió termék jutott el a fogyasztókhoz, azaz elvileg minden negyedik család használhatott Mannát. Az online megjelenés miatt sokáig saját kézben tudták tartani a növekedést, mostanra viszont már franchise partnerekkel is dolgoznak együtt. Mára a világ minden országában értékesítenek már Manna termékeket, önálló üzleti partnerrel is rendelkeznek Ausztriában, Németországban, Szlovákiában és hamarosan Csehországban is lesz franchise partner.

A sikeres termékeket - amelyek mindegyikét a tulajdonos maga fejleszt és magán tesztel - sokan próbálják másolni, de Varga-Darabos Andreáék ezen nem aggódnak. Mint a Piac&Profitnak elmondta, a saját útjukat járják, bíznak termékeik kiemelkedően magas minőségében, amit az utánzók nem tudnak lemásolni.

A magas minőséget külső értékelés is megerősíti. A német BDIH, a legnagyobb európai minősítő szervezeteket tömörítő COSMOS  tagjaként a natúr kozmetikumok teljes átvilágítását végzi. 2015-ben a Manna paletta eddig negyedén végezte el a legszigorúbb minőségi vizsgálatot, aminek eredményeként Cosmos Natural és Cosmos Organic logót viselhet 24 Manna termék. A BUAV (Brit Egyesülés az Élveboncolás Eltörlésére) és a Cruelty Free International (Erőszakmentesség Nemzetközi Szervezete) erőszakmentes vállalattá minősítette a Manna Natúr Kozmetikum Kft.-t, és a minősítéssel járó Leaping Bunny (Ugró Nyuszi) logót magyar cégek közül elsőként a Manna érdemelte ki azzal, hogy a cég piacra lépésétől kezdődően kizárólag állatkísérletektől mentes alapanyagok felhasználásával állítja elő prémium kategóriás kozmetikai termékeit.

„Az ötödik születésnap megünneplése egy olyan alkalom számomra, amiről 6-8 éve még nem is álmodtam. Rendkívül büszke vagyok az elért eredményre, és a közel 100 munkatársamra, akikkel több millió embernek tudunk közösen olyan testápolási alternatívát nyújtani, ami kíméli a testet, és a környezetet is.” – mondta Varga-Darabos Andrea, a Manna alapító-tulajdonosa.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo