Nevet vált az ING

Április 1-jétől NN Biztosító néven folytatja tevékenységét az ING Biztosító. A cég 2014-ben is megőrizte vezető pozícióját a magyarországi életbiztosítási piacon, sőt a piac egészénél jelentősebb növekedést tudott felmutatni a Motiva nyugdíjbiztosítások sikerének köszönhetően. Az NN célja növelni a magyar társadalom életbiztosítási védelmét.

Cornelia Coman az NN Biztosító vezérigazgatója

„Vagy ahogy magyarul mondjuk: az ING Biztosítóból NN lesz” – mondja meglepően jó magyarsággal Ewan McGregor, a Trainspotting, a Moulin Rouge és a Csillagok háborúja sztárja, a névváltási kampány arca, aki még a saját nevét is megváltoztatta a reklámspot kedvéért. A színész nem csak szép magyarsággal, de jól is mondja: valóban NN Biztosító néven folytatja tevékenységét április 1-jétől az ING Biztosító.

A név Magyarországon sem ismeretlen, hiszen a 170 éves múltú holland biztosító a máig jól csengő Nationale-Nederlanden néven 1991-ben jelent meg a hazai piacon. A mostani névváltás háttere, hogy a holland székhelyű ING Csoport biztosítási üzletága világszerte önállóan folytatja működését, NN Csoport néven, míg az ING Bank változatlan néven nyújtja tovább a banki szolgáltatásokat.

Csak a név és a logó változik, az értékek maradnak: az NN Biztosító változatlan minőségben és elkötelezettséggel szolgálja ki ügyfeleit” – mondta az eseményről tartott sajtótájékoztatón Cornelia Coman vezérigazgató. Hozzátette: stratégiai céljuk továbbra is az, hogy segítsenek ügyfeleiknek pénzügyi biztonságuk megteremtésében. Az ING Biztosító és a GfK 2014-es reprezentatív kutatása rámutatott: az emberek 97%-a fontosnak tartja, hogy legyen megoldása váratlan eseményekre, ugyanakkor mindössze minden ötödik megkérdezett érzi magát pénzügyileg felkészülve egy ilyen helyzetre. „Az NN legfontosabb célja növelni a magyar társadalom életbiztosítási védelmét, és ebben könnyen érthető és egyszerűen használható termékekkel, szolgáltatásokkal segítjük ügyfeleinket.” – tette hozzá a vezérigazgató.

A névváltás természetesen nem érinti az eddig megkötött szerződéseket, az ügyfeleknek ezzel kapcsolatban tennivalójuk nincs. A biztosító azonban kihasználja a változásban rejlő lehetőségeket: „Bevezetünk egy sor újítást” – hangsúlyozta Cornelia Coman – „Ennek első példája a hamarosan induló NN.hu weboldal, melynek fejlesztésénél az ügyfelek igényeiből indultunk ki. Az ő elvárásaikat követve tettük az oldalt könnyen érthető, átlátható és egyszerűen kezelhető felületté.”

A márkaváltást követően az NN üzleti célja megerősíteni vezető pozícióját az életbiztosítások piacán. 2014-es eredményeivel ez sikerült: a díjbevétel alapján 16,5 százalékos, új üzlet állománydíj alapján pedig 12,9 százalékos piaci részesedésre tett szert. A cég mindkét területen a piaci átlag feletti növekedést ért el, hiszen míg az életbiztosítási piac díjbevétel alapján átlagosan 4,4 százalékkal nőtt 2014-ben, addig az ING növekedése ezen a területen 5,3 százalékos volt. Az új üzlet állománydíjában még nagyobb volt a növekedés különbsége: a 15,6 százalékos piaci átlaghoz képest 23,4 százalékot ért el a cég. Az új üzlet ilyen mértékű növekedése mögött elsősorban a Motiva nyugdíjbiztosítás sikere áll, amelyből 2014-ben több mint 10 ezret értékesített a biztosító.

Véleményvezér

Ekkorát már rég égett Orbán Viktor

Ekkorát már rég égett Orbán Viktor 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo