Négy magyar cég kapott bizonyítványt a Youtube-tól

A Dynamo Budapest, a Special Effects Media, a Star Network és a WMMusicDistribution lettek az első magyar cégek, akik megszerezték a Google-től a YouTube Certified státuszt. Ezek a cégek a Google által is elismerten kvalifikálttá váltak a tartalom tulajdonos, vagy brand jelenlét hatékony építésére YouTube-on.

Kép: Pixabay

A YouTube Certified státusz céges szintű kiérdemléséhez egy cégből minimum 3 alkalmazottnak kell elvégeznie a YouTube Certified vizsgát, és ezután lehet kérelmezni a céges szintű státuszt is, amit mindhárom cég sikerrel tett meg az elmúlt hónapban, Audience Growth, vagyis nézettség építés témában. (Az első partner a Google Adsense programban itthon az Ads Intereactive lett.)

Szabó Gergő, a Special Effects Media ügyvezetője szerint a YouTube Certified státusz nagyfokú hitelességet ad a tevékenységüknek. „A vizsga nagyon szűk körben volt eddig elérhető Európában, egy olyan elithez csatlakoztunk akik  bizonyítottan a legjobbak a YouTube online videós platformján való nézettség építésében” – hangsúlyozta az ügyvezető.

„Büszkék vagyunk, hogy élharcosai lehetünk egy világméretű paradigmaváltásnak. Az, hogy a tartalom elszakadt annak hordozójától és szabad lett, elképesztő lehetőség nem csak a tartalom előállítói-, hanem a hirdetői oldalnak is. Napi működésünkben is ezt tűztük ki legfőbb célul – nem titkoltan azokat a tartalmakat és főleg személyiségeket szeretnénk a YouTube-ra csábítani, és eredményes működésüket biztosítani, akik mindkét, azaz a nézői-fogyasztói és a hirdetői oldalnak is értéket jelentenek - vagy azért mert már hírnevet szereztek maguknak az offline térben, vagy azért mert egyszerűen érdekesek. A jövő nekünk, de legfőképp nekik dolgozik!” – vélte Dévényi Balázs a Dynamo Budapest ügyvezetője.

YouTube-kisokos vállalkozásoknak
A multimédia, a mozgókép mára alapvető kommunikációs eszközzé vált. Hogy használhatjuk ki a legnagyobb videós közösségi oldalt a cégünk érdekében? És mi az, amit semmiképpen ne tegyünk? Szakértőnk segít!
Gallasz Enikő, a WMMusicDistribution ügyvezetője kiváló lehetőségnek tekinti a státusz elnyerését. “A WMMusicDistribution az első magyar cégek között volt, melyek 2012-ben bekerültek a YouTube premium programjába. Azóta olyan tapasztalatra tettünk szert a zenei tartalmak jogainak kezelésében és a zenei csatornák optimalizálásában, mellyel igazán hatékonyan tudjuk képviselni jogtulajdonos partnereinket a YouTube-on is. Az, hogy cégünk megkapta a YouTube Certified státuszt, segít kommunikálni meglévő és leendő partnereink felé a YouTube, mint értékesítési csatorna fontosságát, az abban rejlő lehetőségeket. Ez a státusz új lehetőségeket nyitott a YouTube-bal való aktív kommunikációban is, hiszen a WMMusicDistribution röviddel a sikeres vizsgát követően részt vehetett a Google Párizsban rendezett éves partnertalálkozóján” – mondta Enikő.

A Dynamo Budapest, a Special Effects Media és a Star Network egy speciális partneri viszonyban működik együtt a YouTube tulajdonosával, a Google-el. Önálló alkotók YouTube csatornáit menedzselik professzionális eszközökkel és tudással, valamint segítenek összekötni a megfelelő tartalmakat a megfelelő hirdetőkkel. A  WMMusicDistribution fő profilja pedig zenei tartalmak terjesztése különböző digitális platformokon.

A siker kulcsa lehet a minősítés
A vámhatóság adataiból kiderül, hogy az engedélyezett gazdálkodói (AEO) minősítéssel rendelkező vállalkozások hatékonyan használják ki a minősítéssel járó előnyöket. A hír azért is érdekes, mert azok a vállalkozások, melyek ilyen minősítéssel rendelkező vámjogi képviselőt bíznak meg, szintén részesülhetnek az AEO által felmerülő előnyökből.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo