A YouTube Certified státusz céges szintű kiérdemléséhez egy cégből minimum 3 alkalmazottnak kell elvégeznie a YouTube Certified vizsgát, és ezután lehet kérelmezni a céges szintű státuszt is, amit mindhárom cég sikerrel tett meg az elmúlt hónapban, Audience Growth, vagyis nézettség építés témában. (Az első partner a Google Adsense programban itthon az Ads Intereactive lett.)
Szabó Gergő, a Special Effects Media ügyvezetője szerint a YouTube Certified státusz nagyfokú hitelességet ad a tevékenységüknek. „A vizsga nagyon szűk körben volt eddig elérhető Európában, egy olyan elithez csatlakoztunk akik bizonyítottan a legjobbak a YouTube online videós platformján való nézettség építésében” – hangsúlyozta az ügyvezető.
„Büszkék vagyunk, hogy élharcosai lehetünk egy világméretű paradigmaváltásnak. Az, hogy a tartalom elszakadt annak hordozójától és szabad lett, elképesztő lehetőség nem csak a tartalom előállítói-, hanem a hirdetői oldalnak is. Napi működésünkben is ezt tűztük ki legfőbb célul – nem titkoltan azokat a tartalmakat és főleg személyiségeket szeretnénk a YouTube-ra csábítani, és eredményes működésüket biztosítani, akik mindkét, azaz a nézői-fogyasztói és a hirdetői oldalnak is értéket jelentenek - vagy azért mert már hírnevet szereztek maguknak az offline térben, vagy azért mert egyszerűen érdekesek. A jövő nekünk, de legfőképp nekik dolgozik!” – vélte Dévényi Balázs a Dynamo Budapest ügyvezetője.
A Dynamo Budapest, a Special Effects Media és a Star Network egy speciális partneri viszonyban működik együtt a YouTube tulajdonosával, a Google-el. Önálló alkotók YouTube csatornáit menedzselik professzionális eszközökkel és tudással, valamint segítenek összekötni a megfelelő tartalmakat a megfelelő hirdetőkkel. A WMMusicDistribution fő profilja pedig zenei tartalmak terjesztése különböző digitális platformokon.