Négy magyar cég kapott bizonyítványt a Youtube-tól

A Dynamo Budapest, a Special Effects Media, a Star Network és a WMMusicDistribution lettek az első magyar cégek, akik megszerezték a Google-től a YouTube Certified státuszt. Ezek a cégek a Google által is elismerten kvalifikálttá váltak a tartalom tulajdonos, vagy brand jelenlét hatékony építésére YouTube-on.

Kép: Pixabay

A YouTube Certified státusz céges szintű kiérdemléséhez egy cégből minimum 3 alkalmazottnak kell elvégeznie a YouTube Certified vizsgát, és ezután lehet kérelmezni a céges szintű státuszt is, amit mindhárom cég sikerrel tett meg az elmúlt hónapban, Audience Growth, vagyis nézettség építés témában. (Az első partner a Google Adsense programban itthon az Ads Intereactive lett.)

Szabó Gergő, a Special Effects Media ügyvezetője szerint a YouTube Certified státusz nagyfokú hitelességet ad a tevékenységüknek. „A vizsga nagyon szűk körben volt eddig elérhető Európában, egy olyan elithez csatlakoztunk akik  bizonyítottan a legjobbak a YouTube online videós platformján való nézettség építésében” – hangsúlyozta az ügyvezető.

„Büszkék vagyunk, hogy élharcosai lehetünk egy világméretű paradigmaváltásnak. Az, hogy a tartalom elszakadt annak hordozójától és szabad lett, elképesztő lehetőség nem csak a tartalom előállítói-, hanem a hirdetői oldalnak is. Napi működésünkben is ezt tűztük ki legfőbb célul – nem titkoltan azokat a tartalmakat és főleg személyiségeket szeretnénk a YouTube-ra csábítani, és eredményes működésüket biztosítani, akik mindkét, azaz a nézői-fogyasztói és a hirdetői oldalnak is értéket jelentenek - vagy azért mert már hírnevet szereztek maguknak az offline térben, vagy azért mert egyszerűen érdekesek. A jövő nekünk, de legfőképp nekik dolgozik!” – vélte Dévényi Balázs a Dynamo Budapest ügyvezetője.

YouTube-kisokos vállalkozásoknak
A multimédia, a mozgókép mára alapvető kommunikációs eszközzé vált. Hogy használhatjuk ki a legnagyobb videós közösségi oldalt a cégünk érdekében? És mi az, amit semmiképpen ne tegyünk? Szakértőnk segít!
Gallasz Enikő, a WMMusicDistribution ügyvezetője kiváló lehetőségnek tekinti a státusz elnyerését. “A WMMusicDistribution az első magyar cégek között volt, melyek 2012-ben bekerültek a YouTube premium programjába. Azóta olyan tapasztalatra tettünk szert a zenei tartalmak jogainak kezelésében és a zenei csatornák optimalizálásában, mellyel igazán hatékonyan tudjuk képviselni jogtulajdonos partnereinket a YouTube-on is. Az, hogy cégünk megkapta a YouTube Certified státuszt, segít kommunikálni meglévő és leendő partnereink felé a YouTube, mint értékesítési csatorna fontosságát, az abban rejlő lehetőségeket. Ez a státusz új lehetőségeket nyitott a YouTube-bal való aktív kommunikációban is, hiszen a WMMusicDistribution röviddel a sikeres vizsgát követően részt vehetett a Google Párizsban rendezett éves partnertalálkozóján” – mondta Enikő.

A Dynamo Budapest, a Special Effects Media és a Star Network egy speciális partneri viszonyban működik együtt a YouTube tulajdonosával, a Google-el. Önálló alkotók YouTube csatornáit menedzselik professzionális eszközökkel és tudással, valamint segítenek összekötni a megfelelő tartalmakat a megfelelő hirdetőkkel. A  WMMusicDistribution fő profilja pedig zenei tartalmak terjesztése különböző digitális platformokon.

A siker kulcsa lehet a minősítés
A vámhatóság adataiból kiderül, hogy az engedélyezett gazdálkodói (AEO) minősítéssel rendelkező vállalkozások hatékonyan használják ki a minősítéssel járó előnyöket. A hír azért is érdekes, mert azok a vállalkozások, melyek ilyen minősítéssel rendelkező vámjogi képviselőt bíznak meg, szintén részesülhetnek az AEO által felmerülő előnyökből.

Véleményvezér

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat

Bújtatott adókkal emeli a kormány az árakat 

A magyar állam inflációt generál.
Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk

Kukorica nagyhatalomból hátul kullogók lettünk 

Nagyon döcög a magyar agrárágazat.
Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort 

Magyar Péter kérdőre vonta Orbán Viktort  

A miniszterelnök eltűnt.
25-30 százalékkal drágul az alma

25-30 százalékkal drágul az alma 

Nem sok jót várhatunk az idén mezőgazdaságunktól.
Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés

Szemet vetett a kormány a nyugdíjcélú megtakarításokra, óriási károkat okozna a lépés  

A Nyugdíjas Parlament úgy látja, a tervezett lépés nagymértékben elbizonytalanítja a megtakarítókat.
Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik

Magyar Péter a kórházak állapotának bemutatása után újabb területekre merészkedik  

A Tisza Párt elnöke az oktatás és a szociális szféra fel fordul. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo