Nagydíjasok összefogása az élelmiszeriparért

A 2016. évi Magyar Termék Nagydíj országos pályázaton a zsűri javaslatára, a Kiírók Tanácsa döntése alapján a Tutti Élelmiszeripari Kft. Jegeskávé italpora elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat. Ahogy a nyugat-dunántúli Tutti Kft.-nek, úgy a régióból ugyancsak Magyar Termék Nagydíjat nyert Darnó-Húsnak és Kont Étteremnek is a legfőbb célja a hazai, minőségi élelmiszeripar fejlesztése, ezért a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködés reményében.

Kép:Magyar Termék Nagydíj

A számos hazai és nemzetközi fogyasztói, szakmai elismerést kiérdemelt Tutti Élelmiszeripari Kft. ebben az évben a TUTTI Jegeskávé italporral pályázott és megkapta a 1998-ban alapított Magyar Termék Nagydíj Tanúsító Védjegy használati jogát – a Jegeskávé termék már 2005-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíj Dicsérő Oklevelét. Kellemes, lágy kávé és valódi vanília ízével, valamint illatával 2015-ben kiérdemelte a nemzetközi Superior Taste Award független szakzsűri legmagasabb minősítését is, a háromcsillagos elismerést.

A harminc évvel ezelőtt indult, Üzleti Etikai Díjat is nyert Tutti Kft. sikerét fagylaltporok fejlesztésével alapozták meg, mára a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozásává vált. A hagyományos, közismert instant termékek mellett a különleges innovációk jellemzik a társaságot. A hazai kiskereskedelemben elsőként (2002-ben) megjelent TUTTI Jegeskávét Európán kívül többek között a Közel-Keletre is exportálja a cég. A jegeskávé termékcsoport értékesítése tavaly 45%-kal nőtt az előző évhez képest, az elmúlt öt évben pedig 81%-ot.

A nyugat-dunántúli régióból pályázó Darnó-Hús termékeket előállító Funkció Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.  idén a negyedik Magyar Termék Nagydíját érdemelte ki Szigetközi kolbász variációk termékcsaládjával, továbbá elnyerte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság „Érték és Minőség” különdíját is. A Kont Éttermet üzemeltető Gastro Kont Kft.  éttermi vendéglátás kategóriában a Magyar Termék Nagydíj kitüntetésen felül kiérdemelte a HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség különdíját is, brandépítés kategóriában.

A régió mindhárom nagydíj-nyertese kiemelten fontosnak tartja, hogy a csökkenő presztízsű és bevételű hazai élelmiszeripar és gasztronómia megítélése a folyamatos fejlesztések révén a fogyasztók számára nagyobb elismerést kapjon, valamint, hogy a mennyiség helyett leginkább a minőségi, biztonságos ételek-italok iránti igény és kereslet növekedjen. A közös cél érdekében, a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködésről.

Véleményvezér

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.
Fülön csapták Orbán Viktor barátját

Fülön csapták Orbán Viktor barátját 

Az ellenzék ezúttal ártatlan.
Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.
Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter 

1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo