Nagydíjasok összefogása az élelmiszeriparért

A 2016. évi Magyar Termék Nagydíj országos pályázaton a zsűri javaslatára, a Kiírók Tanácsa döntése alapján a Tutti Élelmiszeripari Kft. Jegeskávé italpora elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat. Ahogy a nyugat-dunántúli Tutti Kft.-nek, úgy a régióból ugyancsak Magyar Termék Nagydíjat nyert Darnó-Húsnak és Kont Étteremnek is a legfőbb célja a hazai, minőségi élelmiszeripar fejlesztése, ezért a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködés reményében.

Kép:Magyar Termék Nagydíj

A számos hazai és nemzetközi fogyasztói, szakmai elismerést kiérdemelt Tutti Élelmiszeripari Kft. ebben az évben a TUTTI Jegeskávé italporral pályázott és megkapta a 1998-ban alapított Magyar Termék Nagydíj Tanúsító Védjegy használati jogát – a Jegeskávé termék már 2005-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíj Dicsérő Oklevelét. Kellemes, lágy kávé és valódi vanília ízével, valamint illatával 2015-ben kiérdemelte a nemzetközi Superior Taste Award független szakzsűri legmagasabb minősítését is, a háromcsillagos elismerést.

A harminc évvel ezelőtt indult, Üzleti Etikai Díjat is nyert Tutti Kft. sikerét fagylaltporok fejlesztésével alapozták meg, mára a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozásává vált. A hagyományos, közismert instant termékek mellett a különleges innovációk jellemzik a társaságot. A hazai kiskereskedelemben elsőként (2002-ben) megjelent TUTTI Jegeskávét Európán kívül többek között a Közel-Keletre is exportálja a cég. A jegeskávé termékcsoport értékesítése tavaly 45%-kal nőtt az előző évhez képest, az elmúlt öt évben pedig 81%-ot.

A nyugat-dunántúli régióból pályázó Darnó-Hús termékeket előállító Funkció Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.  idén a negyedik Magyar Termék Nagydíját érdemelte ki Szigetközi kolbász variációk termékcsaládjával, továbbá elnyerte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság „Érték és Minőség” különdíját is. A Kont Éttermet üzemeltető Gastro Kont Kft.  éttermi vendéglátás kategóriában a Magyar Termék Nagydíj kitüntetésen felül kiérdemelte a HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség különdíját is, brandépítés kategóriában.

A régió mindhárom nagydíj-nyertese kiemelten fontosnak tartja, hogy a csökkenő presztízsű és bevételű hazai élelmiszeripar és gasztronómia megítélése a folyamatos fejlesztések révén a fogyasztók számára nagyobb elismerést kapjon, valamint, hogy a mennyiség helyett leginkább a minőségi, biztonságos ételek-italok iránti igény és kereslet növekedjen. A közös cél érdekében, a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködésről.

Véleményvezér

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban 

Az ukrajnai háború versenyfutás az idővel.
Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát

Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát 

A lengyel valuta árfolyama fenn, a magyar lenn.
Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt

Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt 

Ez a harc lesz a végső?
A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik

A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik 

Nem tűnik túl átgondoltnak a mini-Dubaj projekt.
A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott

A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott 

Bindzsisztán működik, ahogy kell.
Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo