Nagydíjasok összefogása az élelmiszeriparért

A 2016. évi Magyar Termék Nagydíj országos pályázaton a zsűri javaslatára, a Kiírók Tanácsa döntése alapján a Tutti Élelmiszeripari Kft. Jegeskávé italpora elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat. Ahogy a nyugat-dunántúli Tutti Kft.-nek, úgy a régióból ugyancsak Magyar Termék Nagydíjat nyert Darnó-Húsnak és Kont Étteremnek is a legfőbb célja a hazai, minőségi élelmiszeripar fejlesztése, ezért a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködés reményében.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:Magyar Termék Nagydíj

A számos hazai és nemzetközi fogyasztói, szakmai elismerést kiérdemelt Tutti Élelmiszeripari Kft. ebben az évben a TUTTI Jegeskávé italporral pályázott és megkapta a 1998-ban alapított Magyar Termék Nagydíj Tanúsító Védjegy használati jogát – a Jegeskávé termék már 2005-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíj Dicsérő Oklevelét. Kellemes, lágy kávé és valódi vanília ízével, valamint illatával 2015-ben kiérdemelte a nemzetközi Superior Taste Award független szakzsűri legmagasabb minősítését is, a háromcsillagos elismerést.

A harminc évvel ezelőtt indult, Üzleti Etikai Díjat is nyert Tutti Kft. sikerét fagylaltporok fejlesztésével alapozták meg, mára a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozásává vált. A hagyományos, közismert instant termékek mellett a különleges innovációk jellemzik a társaságot. A hazai kiskereskedelemben elsőként (2002-ben) megjelent TUTTI Jegeskávét Európán kívül többek között a Közel-Keletre is exportálja a cég. A jegeskávé termékcsoport értékesítése tavaly 45%-kal nőtt az előző évhez képest, az elmúlt öt évben pedig 81%-ot.

A nyugat-dunántúli régióból pályázó Darnó-Hús termékeket előállító Funkció Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.  idén a negyedik Magyar Termék Nagydíját érdemelte ki Szigetközi kolbász variációk termékcsaládjával, továbbá elnyerte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság „Érték és Minőség” különdíját is. A Kont Éttermet üzemeltető Gastro Kont Kft.  éttermi vendéglátás kategóriában a Magyar Termék Nagydíj kitüntetésen felül kiérdemelte a HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség különdíját is, brandépítés kategóriában.

A régió mindhárom nagydíj-nyertese kiemelten fontosnak tartja, hogy a csökkenő presztízsű és bevételű hazai élelmiszeripar és gasztronómia megítélése a folyamatos fejlesztések révén a fogyasztók számára nagyobb elismerést kapjon, valamint, hogy a mennyiség helyett leginkább a minőségi, biztonságos ételek-italok iránti igény és kereslet növekedjen. A közös cél érdekében, a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködésről.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo