Sikeresen mutatkozott be Moszkvában a magyar Elastic ’91 fürdőruha- és fehérneműgyártó. A kifutókról boltokba kerülhetnek a termékei, ugyanis egy német ruhaipari nagyvállalat oroszországi képviselete három évre exkluzív jogot szerzett az Elastic ’91 termékeinek bevezetésére és értékesítésére az orosz piacon. A 2015-ös kollekció hamarosan útra kel, több nagyvárosban tartanak további divatbemutatókat, illetve szakmai kiállításokra is elviszik a termékpalettát.
Hogy mi kell ahhoz, hogy sikeresek legyünk az orosz piacon, arról itt olvashat részleteket!
„Ma már a magyar tinédzserek is fújják a párizsi vagy a londoni divatot, de nagyon kevés a konkrét tudásunk az orosz piacról, így itt semmilyen beszállító sem támaszkodhat szimplán a megérzéseire, ehhez objektív elemzés szükséges, nem csak a fogyasztói igényekről, hanem a piaci mechanizmusokról is.” – meséli Füzesi Attila, a Creative Expert Consulting ügyvezetője.
A magyar vagy az európai ízléshez képest harsányabb, díszesebb modellek forognak keleten, ugyanakkor az anyaghasználat tekintetében a legjobb minőséget és feldolgozást várják el mind az orosz, mind a kazah vásárlók. Az Elastic ’91 számára több bemutatkozási lehetőséget is szervezett a Creative Expert Consulting, ebben külön koncentráltak a divatcég oversize termékpalettájára is. Végül eredményt hoztak a piacfejlesztési lépések, így a német divatcég helyi vezérképviselete jóvoltából jövőre már magyar fürdőruhákban strandolhatnak az oroszok.