Idén is lesz Adóverseny!

Idén harmadszorra hirdeti meg Magyarországon egyedülálló Adóversenyét az Ernst & Young. A főiskolások és egyetemisták számára kiírt esettanulmány- pályázat elsődleges célja bemutatni a végzős hallgatóknak és friss diplomásoknak az adótanácsadás szakmát, mint izgalmas és kihívásokkal teli karrierlehetőséget.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Idén ismét várja a jelentkezőket a közgazdász és jogi karokról valós ügyfélmegbízáson alapuló esettanulmány versenyére az Ernst & Young.  A pályázatban való részvételhez nem szükségesek előzetes adózási ismeretek. A felkészüléshez a vállalat adótanácsadás részlege átfogó segítséget biztosít: rendelkezésre bocsátja a szükséges háttér-információkat és jogszabályokat, valamint lehetőséget biztosít konzultációra a szakértőivel.

A verseny első három helyezettje pénzjutalomban részesül, a kiváló pályaművek szerzői pedig gyakornoki lehetőséget vagy akár állásajánlatot is kaphatnak az Ernst & Young-tól. A pályázat leadási határideje 2009. március 16.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo